Yksiön vuokra yli 1 000 euroa kuussa – Hekan uusi toimitusjohtaja pitää sopivana
Tuleva toimitusjohtaja ei pidä vuokraa liian korkeana.
– Täytyy aina myös huomioida asunnon koko. Näissä taloissa on aika isoja eli noin 40 neliön yksiöitä, sanoo Aspala.
Tosin Kalasatamassa sijaitsevassa uudiskohteessa pienempienkin, kuten 34 neliön, yksiöiden vuokrat ovat yli 1 000 euroa eli neliöhinnaksi tulee jopa 30 euroa.
– Kyllä minä voisin sen maksaa. Asunto on uudessa talossa, kyllä minä sen maksaisin.
https://yle.fi/a/74-20150246
Heka pitää 1000 euroa kk vuokra yksiöstä sopivana
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi laitoit tämän tiedon "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"-sivustolle? Ei ton hintasiin asuntoihin saa asumis- eikä toimeentulotukea edes Helsingissä. Hekalla on halvempiakin asuntoja tarjolla.
- Anonyymi
Saa olla melkein minkälainen asunto vain kunhan ei ole narkomaaneja, romaneja ja maahanmuuttajia riehumassa ja HUUTAMASSA naapureissa ja lähi-alueilla.
On nähty ja kuultu niitä.
Kokemuksesta puhun. - Anonyymi
heka mös nyt tehny sopimuksia aimopark pysäköinti kyttäys firman kanssa.
Tollasesta paskasta voidaa sit periä lisää asukkaila vuokria.
Ketä vitun kusipää noita päätöksiä tekee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 562760
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 602003
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171557Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301400Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?331384