Mikäs liike avattu tuohon jesperin viereen kasperissa. Oon ollut alkuvuoden työreissussa niin on sillä aikaa ilmestynyt joku liike. On värikkäät mainostarrat. Onko kukkakauppa vai joku kahvio kun on terassit ja kaikki.
Mikä liike avattu jesperin viereen
8
334
Vastaukset
- Anonyymi
Joku sunshine tai sinnepäin
- Anonyymi
Joonatan?
- Anonyymi
No Kuule meeppä oikeen paikan päälle töllistelemähän, jos nuon utelias pitää olla, äläkä täälä kysele, vai ekkö uskalla mennä ihimisten ilimoolle
- Anonyymi
Ootpas vitsikäs sika, ei vaan ollut auki kun menin ohitse, eikä Google kertonut mitään.
Seinäjoki ei oo oikiaa Lakeutta. Seinäjoki on kusiaispesä.🐜🐜🐜 Lapua on Lakeutta!💙🖤❤️
- Anonyymi
Lapualla ovat vaan rutsanneet iät ajat, näköö pään mallista kaikilla samanmoonen
- Anonyymi
Googlen mukaan siellä on joku Chokchoi Thai Asia take away jonka
toimiala ravintola ja kylpylä. - Anonyymi
Sadevesijärjestelmiä,multaa ym.sellaista. Jesperi omistaa ko.tilan. Ei takuulla tule ruoka,kahvi yms.yrittäjää näihin tiloihin,ei kilpailijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625