Kaljako muka halventunut?

Anonyymi-ap

Hain kaupasta 18kpl paketin Sandelsia. Maksoi yli 27€.
Ei se mun mielestä ole halventunut yhtään!

>simiti<

30

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hinnan halpuus riippuu siitä, mihin sitä vertaa. Ravintolassa maksat siitä helposti kolme kertaa enempi.

• Anonyymi

Riippuu myös kaupasta. S vs. K-kaupat. Kaupan suuruus on yleensä kääntäen verrannollinen hintoihin nähden.

• Anonyymi

Niin niin, mutta pensan ja kaljan hinnanhan piti puolittua perskokkareiden tultua valtaan.

Tokikin kuljen vain bussiautolla vilauttaen työeläkekorttia. Lisäksi söin tänään Salen ökyhinnoiteltuja kananugetteja, sekä katkarapusalaattia.

>simiti<

• Neljä euroa lisää ja olisit saanut kuusi tölkkiä enemmän. Olutta ei juuri koskaan kannata ostaa kuin yksittäispakattuna (mikä on hiukan työlästä) tai 24 paketissa.

Syö aamupuurosi, niin kasvat suureksi ja jaksat kantaa aikuisten pakkauksen.

• Anonyymi

Voi sinua. Tokikin saatan jaksaa kantaa isohkon pakkauksenkin. Olenhan 188cm pitkä ja 103Kg entinen voimanostaja.

Ja tuosta aamupuurosta tuli mieleen. Käytätkö sinä siinä "höysteitä"?
        Minä laitan jogurttia siihen sekaan.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua. Tokikin saatan jaksaa kantaa isohkon pakkauksenkin. Olenhan 188cm pitkä ja 103Kg entinen voimanostaja.

Ja tuosta aamupuurosta tuli mieleen. Käytätkö sinä siinä "höysteitä"?
        Minä laitan jogurttia siihen sekaan.

>simiti<

Kyllä teidät punttihemmot tiedetään. Kaupasta tullessa pannaan 50-kiloinen eukko kantamaan ostokset ettei voimaharjoittelun lepoaika häiriinny.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Kyllä teidät punttihemmot tiedetään. Kaupasta tullessa pannaan 50-kiloinen eukko kantamaan ostokset ettei voimaharjoittelun lepoaika häiriinny.

No tämä! 🤣 Sinulla on kynäniskana sukkahousu pellenä hieman vääristynyt mielikuva. Se tuollaiselle vähemmän älykkäälle idiootille sallittakoon.

>simiti<

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Olen törmännyt tähän samaan ilmiöön: Voima jää sinne salille. Tosin ne kaverit eivät ole olleet oikeita voimanostajia, vaan lihasmassan kasvattajia. Salin ulkopuolella lihakset ovat hyödytöntä hyytelöä ja niiden pitää antaa levätä kasvun maksimoimiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen törmännyt tähän samaan ilmiöön: Voima jää sinne salille. Tosin ne kaverit eivät ole olleet oikeita voimanostajia, vaan lihasmassan kasvattajia. Salin ulkopuolella lihakset ovat hyödytöntä hyytelöä ja niiden pitää antaa levätä kasvun maksimoimiseksi.

Tuo on valitettava egoistinen ilmiö, joka leimaa oikeita voimanostajiakin.
        Sopiiko esimerkiksi kyseinen henkilö mielikuvaan?

https://www.iisalmensanomat.fi/urheilu/4103001

>simiti<

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

🤣... Olipa osuva! (Yhtä ihan oikeaa tuollaista vinkulelua katselin vinoon viime viikolla.)

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

No tämä! 🤣 Sinulla on kynäniskana sukkahousu pellenä hieman vääristynyt mielikuva. Se tuollaiselle vähemmän älykkäälle idiootille sallittakoon.

>simiti<

Kerran olin kaljapalkalla avustamassa kun kaveri alkoi asentamaan 5. kerroksen kämppään parkettia. Ne lautapaketit oli sen verran pitkiä että eivät mahtuneet hissiin. Yksi gorilla nappasi alhaalla kuormasta kaksi vai kolme pakettia kerralla mukaansa ylös saatteella että näin tämä homma käy. Ja kävihän se. Kerran. Ylhäällä se sitten huohotti ja totesi että täytyy pitää tauko. Me kynäniskat sitten kannoimme ne loput paketit yksi kerrallaan.

• Anonyymi

Osta juntti kaljas irtotölkkeinä niin säästät. ihan vaan vinkkinä.

• Anonyymi

Juntit ja köyhät ostaa halvinta irtokaljaa.

>simiti<

• Anonyymi

No ei säästä.Ota vaikka laskin käteen ja laske

• Anonyymi

Perusjuntti, persujen äänestäjä lestahuijari ei edes tiedä, että on vuosia ollut laki, jossa irtotölkin ja monipakkauksen litrahinta on oltava sama.

Mistäpä lestahuijari sitä tietäisikään, kun juo vain maitoa huijaamisen ohella.
        Te lestat olette oksettavaa ja kaksinaamaista paskaa.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Perusjuntti, persujen äänestäjä lestahuijari ei edes tiedä, että on vuosia ollut laki, jossa irtotölkin ja monipakkauksen litrahinta on oltava sama.

Mistäpä lestahuijari sitä tietäisikään, kun juo vain maitoa huijaamisen ohella.
        Te lestat olette oksettavaa ja kaksinaamaista paskaa.

>simiti<

Monipakkauksissa saa myydä kalliimmalla kuin yksittäispakatut, mutta ei toisinpäin.

lainaus: "Yli 2,8 tilavuusprosenttia alkoholia sisältävien alkoholijuomien kahden tai useamman alkoholijuomapakkauksen tarjoaminen alennettuun yhteishintaan vähittäismyynnissä on kielletty. Yksittäispakkauksena (esim. 1 pullo/tölkki) myydyn tuotteen hinta saa siten olla korkeintaan yhtä suuri kuin yksikköhinnaltaan (esim. hinta per pullo six-packissä) halvimman myynnissä olevan monipakkauksen sisältämän yksittäisen tuotteen hinta. Esim. six-packin hinnan tulee olla vähintään kuusi kertaa yksittäisenä myytävän olutpullon hinta.
        Monipakkauksesta erotetun yksittäispakkauksen hinta ei myöskään saa pyöristyksen johdosta nousta korkeammaksi kuin monipakkauksessa olevan yksittäistuotteen. (Esimerkki: Jos 12-packin hinta on 13,90€, siitä erotetun yksittäispakkauksen hinta olisi 1,15888...€, mikä on pyöristettynä 1,16€. Näin ollen kahdentoista yksittäispakkauksen hinnaksi muodostuisi 13,92€, joka on enemmän kuin monipakkauksen hinta. Tässä esimerkissä yksittäispakkaukselle 1,15€ on siten sallittu hinta, mutta 1,16€ on kielletty.) Monipakkauksen hinta saa olla korkeampi kuin vastaavan määrän yksittäispakkauksina myytävien tuotteiden yhteenlaskettu hinta. Monipakkausten yksikköhintojen (esim. 1 pullo/tölkki) ei myöskään tarvitse olla samansuuruisia, vaan yksikköhinta voi olla toisessa monipakkauksessa korkeampi kuin toisessa."

• scrg kirjoitti:

Monipakkauksissa saa myydä kalliimmalla kuin yksittäispakatut, mutta ei toisinpäin.

lainaus: "Yli 2,8 tilavuusprosenttia alkoholia sisältävien alkoholijuomien kahden tai useamman alkoholijuomapakkauksen tarjoaminen alennettuun yhteishintaan vähittäismyynnissä on kielletty. Yksittäispakkauksena (esim. 1 pullo/tölkki) myydyn tuotteen hinta saa siten olla korkeintaan yhtä suuri kuin yksikköhinnaltaan (esim. hinta per pullo six-packissä) halvimman myynnissä olevan monipakkauksen sisältämän yksittäisen tuotteen hinta. Esim. six-packin hinnan tulee olla vähintään kuusi kertaa yksittäisenä myytävän olutpullon hinta.
        Monipakkauksesta erotetun yksittäispakkauksen hinta ei myöskään saa pyöristyksen johdosta nousta korkeammaksi kuin monipakkauksessa olevan yksittäistuotteen. (Esimerkki: Jos 12-packin hinta on 13,90€, siitä erotetun yksittäispakkauksen hinta olisi 1,15888...€, mikä on pyöristettynä 1,16€. Näin ollen kahdentoista yksittäispakkauksen hinnaksi muodostuisi 13,92€, joka on enemmän kuin monipakkauksen hinta. Tässä esimerkissä yksittäispakkaukselle 1,15€ on siten sallittu hinta, mutta 1,16€ on kielletty.) Monipakkauksen hinta saa olla korkeampi kuin vastaavan määrän yksittäispakkauksina myytävien tuotteiden yhteenlaskettu hinta. Monipakkausten yksikköhintojen (esim. 1 pullo/tölkki) ei myöskään tarvitse olla samansuuruisia, vaan yksikköhinta voi olla toisessa monipakkauksessa korkeampi kuin toisessa."

Käytännössä monipakkaus kannattaa joskus ostaa, koska kaupan päälle saa kätevän päähineen. https://www.diwhy.life/make-a-cardboard-box-cowboy-hat/

Jo Eversti Sandels Suomen sodassa käytti tuollaista tyylikästä Sandels-hattua. Tai ainakin olisi pitänyt käyttää, niin ryssä olisi ajettu Uralin mutkaan.

• Anonyymi

Kyllä oli panimoliitolta ja muiltakin tahoilta härski kus.tus kun sanoivat,että sitten kun nelosoluet tulee kauppoihin niin kolmosoluiden hinta tippuu jopa kolmanneksella alas

• Anonyymi

Ei tippunut. Normi perusjunttien kökkärelupauksia.
        Vain trollit ja idiootit kannattaa multiversumin paskinta hallitusta.

>simiti<

• Anonyymi

reppanat ostaa alkoholia

• Anonyymi

eikös hyvääkin kierrätystä autojen takavaloisyta voi tehdä taidettakin sisustusvaloinakin..

Eriköinen kuva jostyain lentokoneestä USAn Jemenin hyökkäys, monet tunnistan mutta joku isompi vähän kuin hornetti lentoon taisi olla vielä lentotukialukselta....

• Anonyymi

Coop lager n. 1€ per törppö.

Ei kai se kalja halpaa ole jos ostaa kallista.

• Anonyymi

Muistan kun joskus inhimillisenä aikana eli ennen tätä vuosikymmentä saku maksoi cittarissa vain euron, vai olikohan jopa alle euron ;).

• Anonyymi

Kun ei käytä alkoholia, niin ei tarvitse stressata tuostakaan.

• Anonyymi

Simiti, minun on kuukausitolkulla tehnyt mieli viiniä, mutta en koskaan ehdi olla humalassa. 😵

Ei kai sille mitään voi. ⚙️

🦄

• Anonyymi

Tervetuloa kerhoon. Eläkeläisenä säntäilen ja kulutan enemmän energiaa, mitä viini tuottaa.

Etanoli siis palaa täydellä teholla, eikä humaloitumista tapahdu.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon. Eläkeläisenä säntäilen ja kulutan enemmän energiaa, mitä viini tuottaa.

Etanoli siis palaa täydellä teholla, eikä humaloitumista tapahdu.

>simiti<

Ei, en tarkoita sitä. Kyllä minä viinistä humallun. Minulla ei vain ole aikaa olla humalassa. 😥

Minulla on ollut kahden litran kanisteri valkoviiniä jo kohta puoli vuotta. Siinä se vain on ja pysyy. 🥺🥂

Viskiäkin on, mutta se on jotain melko halpaa. Myyn sen kymmenen vuoden päästä pois, ja käytän hinnanmäärityksessä korkoa korolle -periaatetta. 🤪

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, en tarkoita sitä. Kyllä minä viinistä humallun. Minulla ei vain ole aikaa olla humalassa. 😥

Minulla on ollut kahden litran kanisteri valkoviiniä jo kohta puoli vuotta. Siinä se vain on ja pysyy. 🥺🥂

Viskiäkin on, mutta se on jotain melko halpaa. Myyn sen kymmenen vuoden päästä pois, ja käytän hinnanmäärityksessä korkoa korolle -periaatetta. 🤪

🦄

Niin. Sinä siis teet täysin faktoihin perustamia oletuksia eläväsi vielä huomenna, tai hetken päästä?

Itse sijoitsn jälkipolville, mutta muuten elän päivän kerrallaan.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Sinä siis teet täysin faktoihin perustamia oletuksia eläväsi vielä huomenna, tai hetken päästä?

Itse sijoitsn jälkipolville, mutta muuten elän päivän kerrallaan.

>simiti<

En minä vielä ehdi kuolla!

🦄

• Anonyymi

Minä en sinuna ostais ollenkaa Sandelssia. Sehän kusettaaki nii helkkaristi. Kokemusta on En voi sanoo merkkiä tässä kun se saatetaan laskea mainostamiseksi mut se merkki on hyvä ei kuseta eikä tuu perse kipeäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33