Olen Jaatinen, eläkeläinen ja siltainsinööri, ja tänään olen täällä esittelemässä teille innovaatiota, joka tulee mullistamaan kuljetuslogistiikan Tammerkosken alueella.
Tehtäväni on suunnitella aasinsilta, joka nopeuttaa pässinpäiden kuljettamista sylttytehtaalle.
Tammerkosken vilkas ympäristö ja sen ainutlaatuinen maisema tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden hyödyntää tätä vesireittiä tehokkaasti. Suunnitelmani on rakentaa kevyt aasinsilta, joka yhdistää kosken molemmat rannat. Silta on suunniteltu erityisesti eläinkuljetuksia varten, joten sen tulee olla riittävän leveä ja kestävä, jotta se kestää myös suurempia kuormia.
Sillan rakenne tulee olemaan sekä käytännöllinen että esteettömän näköinen, jotta se sulautuu harmonisesti ympäristöön. Materiaalina käytämme kestäviä ja ympäristöystävällisiä vaihtoehtoja, jotka takaavat sillan pitkäikäisyyden. Lisäksi suunnittelemme sillan varustettavaksi liikennemerkeillä, jotka ohjaavat kuljetuksia ja varmistavat turvallisuuden.
Sillan avulla pässinpäiden kuljetusaika lyhenee merkittävästi, mikä parantaa sylttytehtaan tehokkuutta ja mahdollistaa myös paremman eläinten hyvinvoinnin. Samalla sillasta tulee uusi nähtävyys, joka houkuttelee kävijöitä ihailemaan Tammerkosken kauneutta ja sen ympärillä olevaa kulttuurihistoriaa.
Olen varma, että tämä aasinsilta tulee olemaan tärkeä osa paikallista infrastruktuuria ja nostaa Tammerkosken alueen vetovoimaa entisestään.
Kiitos ajastanne, ja vastaan mielelläni kysymyksiinne!
Hyvät naiset ja herrat
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595