Kevät saa taas eläinlajeihin vipinää.. niin myös meihin ihmisiin🤭
Seksiin ja seksuaalisuuteen liittyy valtava määrä erilaisia termejä ja lyhenteitä. Kuinka hyvin sinä osaat seksin sanakirjan?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010659938.html?
Aloitan..
Sinä se tiedät paljon!
Aihepiiri on selvästi sinulle tuttu. Hienoa!
* Vastasit oikein 9 kysymykseen
Kuinka paljon tiedät seksistä? Testaa!
29
371
Vastaukset
Sinä se tiedät paljon!
10 oikein.- Anonyymi
niin justiin joku platinan valkoinen peruukki päässä ei harmaa kuin hapettunut yhopea hah
- Anonyymi
niin minä yr4itän juucirraakin masenuneita nuosaeia niaia jueuillni.. Hope ON HQUKKOUAQN MQQKKI qzaomqwaqlle3issa koak aw hpqeeuu, kuin harmaahapai...
- Anonyymi
peylp åuäromuy s'mguss' poleom voööosto tyynykin ja peittokoin hukassa minä joskus, kunon seikkailu-uni joku kai
- Anonyymi
y'm''m lim tiörr tip psoggaomem airomgpmåo,emmusd otseöö' lim tip erotty'om juvom tpo,ova s''kitti tortplpmereööa moom ,otem åo,emtu,omerm m'utt''--- r4o lammayta moom tipkpttaa sot' airomlpa osttem moom--
- Anonyymi
Homma hanskassa!
Sinä se taidat nämä asiat leikiten. Aplodien arvoinen suoritus!
Vastasit oikein 13 kysymykseen
- Sheena - Anonyymi
Mä sain 11/12 ja oon 12
- Anonyymi
no olet kokenut!
- Anonyymi
En tekstaa!
Jotain suunnitelmia on hyvä aina olla elämässä, jotta ei ajelehdi kuin holtiton kuljettaja autossakin liikenteessä tekee yllätäviä ja arvaamattomia liikkeitä ohjauspyörällä ja polkimilla... Lähdetään siitä, etten tiedä mistään mitään.
"Vastasit oikein 11 kysymykseen"- Anonyymi
Julkaistu 20.9.2024 19:30 ja on ollut täällä jo aiemmin.
- Anonyymi
noniin nyt tuokin etenee siis minun koodausprojekti eli joku pelija olisi tytöillekin hauska joju aika käsitteiden yhdistämisjuttu... ei liian monimutkainen olisi syksyn juttuja sitä oikeasti olisin konsullittina tavallaan kaupungille hyväntekeväisyys juttua
--- if (!(fOK = vidcapEnumerateDrivers(ghWndMain))) {
LoadString(ghInstApp, IDS_ERR_FIND_HARDWARE, gachLastError, sizeof(gachLastError));
}
...
c-koodia... windows... Direct3D, Xvox on samaa koodia kyllä minun toimii siinä mutta OpenGL olisi tarkoitus käyttää nuorison peliprojektissa koska se ei tarvitse mitään äärimmäisiä grafiikkakihdytintehoja.. - Anonyymi
..siis niin enaseta iseäni toisten yläåpuolwellw... pelijutussakaan
- Anonyymi
Höpö höpö pääasia että vene ei keikahda väärinpäin kun mennään.
- Anonyymi
Kaikki tietää mikä aisuri on, vaikka palstalla kivenkovaan väitetään ettei sellaisia ole olemassakaan.
- Anonyymi
Jos miehellä onollut alle 12 seksikumppania on selkeää wrrä hän on homoseksuaali.
- Anonyymi
tosiaan aika iloinen kun silmillä näen nyt hyvinmutta sippa-antibiottikuurilla kesäkuun alkupäiviin lääkärinm ääräys ja ptää välttää käsin silmiin koskemista, jne kesäkäsuun alkupäiviin...
- Anonyymi
Mjoo
Jos käyttää piilareita, niin silloinkaan ei tule koskeneeksi silmiin.
Eli siis silmiin koskeminen sormella on mahdollisuutena lähes nolla.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Jos käyttää piilareita, niin silloinkaan ei tule koskeneeksi silmiin.
Eli siis silmiin koskeminen sormella on mahdollisuutena lähes nolla.
(hihitystä)95% näköönsä korjausta tarvitsevat naiset käyttävät piilolinssejä, koska he eivät tiedä, että älykkäin promille miehistä himoitsee naista, jolla on silmälasit (merkillä/hinnalla ei ole väliä).
Riittää kun on.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
95% näköönsä korjausta tarvitsevat naiset käyttävät piilolinssejä, koska he eivät tiedä, että älykkäin promille miehistä himoitsee naista, jolla on silmälasit (merkillä/hinnalla ei ole väliä).
Riittää kun on.
(hihitystä)Syy tähän sokeuteen
Kammottavin ajatus olisi näön menettäminen. Ihminen voi menettää kaiken, mutta ei näköään (ei ulkonäkö).
Se olisi katastrofi, inhimillinen sellainen.
Mutta…
Puhun tässä hieman pisteltynä, sillä Mehiläinen on pistellyt minua monesti. Mehiläisen neulan näkee, kun se tunkeutuu sisään silmään.
Ja sitten vain jaaritellaan leppoisia ja lähdettäessä maksetaan lasku.
(reps)
- Anonyymi
Lupaava alku. Vastasit oikein kolmeen kysymykseen. Höh Olipa outoja.
- Anonyymi
Ensin varmaan työnnetään, sitten kai vedetään, vai työnnetäänkö sittenkin tai jotain semmosta.
- Anonyymi
Sinä se tiedät paljon!
Vastasit oikein 7 kysymykseen
Kuulopuheilla pääsin näinkin pitkälle.
Jasu 9/12
Sinä se tiedät paljon!
...ööö, ei helkkarissa ole tuttu aihepiiri.
Olen kuullut videoista, jossa japanilaiset tytöt syövät purkista kakkaa.
Sekin taitaa olla seksiä.- Anonyymi
Testaa itse itsesai j kwerro tulos
- Anonyymi
10/12. Melkein 11/12, mutta tuli ajatusvirhe. On varmaan päässyt jo liikaa unohtumaan koko aihe 😅
Aletheias- Anonyymi
Tässä visassa pärjäsi myös hankitulla teoreettisella tiedolla :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä visassa pärjäsi myös hankitulla teoreettisella tiedolla :)
-keinovaginamies-Mieluummin olisin käytännön asiantuntija näissä asioissa 😁
Aletheias
- Anonyymi
Vakuuttava suoritus!
Sinähän olet melkoinen mestari. Onnittelut!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Luonnollisesti
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615