Liittyneekö jotenkin tupannoinnin lopettaneisiin hamstereihin. En tiedä.
Mutta ostin sätkätopan kaljan kylkeen. Se on kilohinnaltaan kuitenkin paljon halvempaa, kuin askissa oleva ihmistupakka.
Nyt sitten jokusen tupakan päivävauhdilla tuo on kestänyt yllättävän pitkään. Silti olen ostanut aina normaalisti nikotiinipussejakin käydessäni kaupassa herättämässä pahennusta, itkua ja suunnatonta hölmistyskummastusta.
Nyt noita nikotiinipussi rasioita on pöydällä melkoisen vino pino.
Voikohan niitä jälkeenpäin käyttää pikkuisina pakasterasioina?
Ainakin laihtuisi hirmuna, kun söisi sellaisen rasiallisen päivässä eineksenään. Tokikin voisi hetken päästä tehdä mieli syödä se rasiakin.
>simiti<
Tupakointi aiheuttaa hamstrausta!
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmistupakka, ainesosina ihminen. Mulla on nuuskarasioita vaikken lätkää pelaakaan. Jääkiekko on lätty, joten jokaisen lätkäpelaajan on oltava flat Eartheri. Hamsterit hamstraavat posket pullolleen ruokaa, siitä se hamstraus on saanut varmaan kutsumanimensä. No, onko Maa pannukakku? Maista. Jos on, niin tällöinhän koko Maapallon pystyy hotkaisemaan sisuksiinsa.
- Anonyymi
Olet asian ytimessä. En koskaan halua matkustaa maailman ääriin. Tarpeeksi reunalle kun menee, niin sitähän voi tipahtaa hlvttiin. Sehän on siellä alakerrassa.
Jotkut edelleen väittävät naurettavaa luuloa, että maalätty kiertäisi aurinkoa. Näkeehän sen jo omin silminkin, että se kiertää maalättyä ja yöksi vaihtaa vuoroa kuun kanssa, jossa ei ole koskaan käyty!
Vai oliko raketin perässä muka traileri, jolla veivät sen "kuuauton"?
Vielä junttimaisempaa on väittää, että kaikki tähdet olisivat aurinkoja. No eikä ole! Nehän on paljon pienempiäkin! 😇
>simiti<
Mulla meni joskus pari-kolme vuotta sitten pari toppaa viikossa, mutta nykyään tulee keräiltyä keskustasta sellaisia puoli- tai melkein täysiä tupakkeja ja käärittyä niistä sätkiä. Varmaan toppa tai pari tulee ostettua kuukaudessa eikä aina sitäkään. Yötä vasten sitten nikotiinipussi huuleen, niiden avullahan alunperin lopetin tupakanpolton, mutta eipä nekään tässä ainakaan ole yhtään halpeneet. Tavallaan tulee halvemmaksi polttaa, ja mun tahdilla en juurikaan jaksa miettiä terveysvaikutuksia. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... Lopettamista kohti...
- Anonyymi
Se on varmaa, että jossain vaiheessa loppuu kokonaan. En vielä ole ainakaan nähnyt, että hautuumaan montussa hirveästi tupakoidaan.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657