mies kutsuisi sinut luokseen treffeille ja olisi valinnut hyvän vhs videon jonka katsoisitte
Nainen oliskos mukavaa kun
10
184
Vastaukset
- Anonyymi
Olisihan se, jos hänellä myös videonauhuri jolla sitä katsoa :)
- Anonyymi
Minulla on vanha paksu läppäri voit minun takaa vuoteessa katsoa sitä. Se on minun yöpäydällä. Katsotaan vaikka netfliksistä Adol buttleria
- Anonyymi
Pidän itse sota dokkareista haluan että sinäkin katselet niitä jos et niin sitten minä nukun
- Anonyymi
Tv: tä meillä ei katsota muista se vaikka sellainen onkin olohuoneessa. Mutta siellä on kylmä eikä sitä kannata lämmittää turhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän itse sota dokkareista haluan että sinäkin katselet niitä jos et niin sitten minä nukun
Hyvä kommentti👊
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Jos ei kelpaa niin lähde sitten h*ra meneen. Tämä on minun talo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen vastata noin, tai kaikki 12 innokasta tipua pyrähtää lentoon kuin varpusparvi yhden ainoan mokasi takia tuon kaiken mukana.
Siihen vastataan, no ei sitten. Voit kysyä kerran, mitä sitten haluaisit tehdä. Onhan hän kuitenkin vastannut sinulle.
Ja jos toinen on vain riidanhaluinen, niin sitten et sano mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen vastata noin, tai kaikki 12 innokasta tipua pyrähtää lentoon kuin varpusparvi yhden ainoan mokasi takia tuon kaiken mukana.
Siihen vastataan, no ei sitten. Voit kysyä kerran, mitä sitten haluaisit tehdä. Onhan hän kuitenkin vastannut sinulle.
Ja jos toinen on vain riidanhaluinen, niin sitten et sano mitään.Mene horo helvettiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667