On hyvä paikka asua.
Kankaanpää
12
269
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Sulta ei kysytty mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei kysytty mitään!
mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene hoitoon
Mee ite!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee ite!
Isot on ongelmat
- Anonyymi
kannattaa kiertää kaukaa, täällä levitellää jokasesta ihmisestä valheellisia tietoja ja sairaita päästään.
- Anonyymi
Ainaki persujengi on päästään melko löysäääää😂😂
- Anonyymi
Yks punainen auto, jonka oon nähny, joku häiriintynyt sieltä mulle huutaa aina. Jättäispä mut rauhaan!
- Anonyymi
Huippu mesta👍
- Anonyymi
ei kannata ikinä mennä cittarii, siellä vanhat ämmät istuu kassojen lähellä ja juoruilee kaikista asiakkaista.
- Anonyymi
enempi siellä miehiä istuskelee ja seisoskelee ovien pielissä vetämässä tupakkaa, kaikenlaisia työttömiä, huumehörhöjä ja pian niitä siinä ulkona penkillä kun ilmat lämpenee, samoin s-marketin penkillä usein entinen A -KODIN jeppe joka on nauttinut kelaja sossutukia 20 vuotta,ei ole työt rassannneet näinä vuosina, eikä taida tulevinaankaan vaikka eläkkeeseen on ainakin25 vuotta.
- Anonyymi
Kauheen negatiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667