Ei se ole parhain puolue kaikessa mutta kiistatta paras mitä voi ja kannattaa äänestää.
Perustuu vuosien kokemukseen poliitiikkaa seuraamalla mitä on äänestetty mitä on ajettu eteenpäin ja miten suomen valtio on hunontunut muiden puolueiden tähden.
Ei paras mutta ainoa mitä kannattaa äänestää. Faktaa totuutta kun katsoo ja historiaa kun toteaa.
Pian pääsen äänestämään perussuomalaista
8
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunki tulee menettämään ennätysmäärän veronmaksajia tällä hallituskaudella että en kovin korkealle jalustalle persuja kyllä nostaisi.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat ja miten se on pelkästään persujen syytä kuten sanot? Ketään ei voi nostaa korkeimmalle jalustalle puolueista mutta persut on kuitenkin korkeimmalla jalustalla vaikka niitä jalustoja on tyhjillään ylempänä. Valitettavasti. Huonoista vaihtoehdoista parhain.
- Anonyymi
Persut on huonoin.
- Anonyymi
”Persut on huonoin.”
Avaudu hiukan miten pääsit omassa päässäsi tuohon.
Persut on ehdottomasti parhain puolue. Esim puolustaa suomen maatamme. Pitää maaseutua asuttuna. Polttoaineet halvempana että voidaan liikkua ja käydä töissä metro ja bussi alueiden ulkopuolella. Saadaan syödä suomalaista ruokaa ei nuudeleita ja soija ruokia. Vain muutama esimerkki.
- Anonyymi
Ihmiset erehtyivät viime vaaleissa äänestämään persuja. Eivät erehdy ensi kerralla.
- Anonyymi
Miten niin? Persuthan korjaa hullujen tekemiä tuhoon johtavia päätöksiä! Etkö tajua ollenkaan!
- Anonyymi
Persut puolustaa tätäkin asiaa ja moni ei ymmärrä tätäkään enenkuin on lihaton ruokavalio ja sitäkautta nälkä alkaa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011134984.html
Mitkähän puolueet on tähän ajaneet tilannetta. Vegaani saa olla omasta tahdostaan. - Anonyymi
Kaikista huonoista jos pitää valita niin kyllä minä äänestän perussuomalaisia 🇫🇮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 552755
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 602003
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?311370