Lähdemme keväiselle pyöräretkelle tutustumaan luontokohteisiin.
Varustus: polkupyörä, hengitys suojain ja pölysuojahaalari.
Reppuun: mehujuomavarustus, kinkkujuusto sämpylöitä, vadelmahillomunkkeja, energiapatukoita, banaani, appelsiin, omena, turnipsi, hernekeittopurkki, sinaappia.
Matkareitti: ajamme ensin 50km maantietä, ilmassa on maantieliikenteen nostattamaa katupölyä, siksi pölysuojahaalari ja hengitys suojain.
Sen jälkeen käännymme kuraiselle metsätielle 20km matkan ajamme ja saavumme
metsäojalle, jossa tarkkailemme kutevia haukia ja sammakon kutua ja kutevia haukia.
Lisäksi teemme havaintoja päiväperhosista ja leskenlehdistä.
Evät syömme 10 hengen kodass,a jonne me kaikki mahdumme, kodassa on 20 litran
kattila, jossa lämmitämme mukana tuodut hernekeitot ja nautimme retkieväät.
Matkan hinta 100€ ja osallistujat voivat ilmoittautua tähän viestiin.
Keväinen luontopyöräily palstalaisille
Anonyymi-ap
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Tulee olla jousitettu pyörä, tai on ranteet solmussa. Ja jos on ranteet solmussa, niin silloin on parempi olla kypärä päässä.
Siis tällaisena lisähuomiona.
Hirnu - Anonyymi
Ei tuu kevättä.
Matkailu =- itsepolkemista pölyssä
Retkilounas = hernaria
Ei ollut hyvä tarjous.
Pelkäsin jo, että 20 litran kasarissa on sahtia.
Kuopio gombo ja ilmoja pitelee...
Vilma - Anonyymi
Siis tuo satku on tarkoitettu paluukyydin järjestämiseen, eikö? Ettei itse tarvitse polkea takaisin lähtöruutuun.
Mies 65
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657