Ihmiset pyristelevät irti sairastuttavista elintarvikkeista, mutta MTK on stagnaatiossa. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011134984.html
MTK onkin kehityksen jarru
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kitiset. Ruoan tuotanto loppuu Suomessa mutta tekeekö se sinusta onnellisen?
- Anonyymi
Varo makkaraa, jauhelihaa ja lehmänmaitoa, äläkä kitise.
- Anonyymi
SMP sai vuonna 1970 jytkyn kun vastusti "talonpojan tappolijaa", jonka piti lopettaa ruuan tuotannon Suomesta. Siitä on nyt 55 vuotta eikä ainakaan tukiaisten määrä ole kuin noussut.
Lopettakaa "susi tulee" -huutelu ja lopettakaa se maatalouspuuhastelu, jos siltä tuntuu. Kukaan ei enää usko MTK-mafian uhkailuja / lupauksia (yliviivaa tarpeeton) maatalousharrastelun loppumisesta. - Anonyymi
Kyllä maatalouden ylläpitäjillä on oikeus vaatia parempaa laatua. Kepulainen laatu on huonoa ja epäterveellistä. Ulkomailla syödään terveellistä ruokaa.
- Anonyymi
Makkara on kepulin vihannes.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329