Olen `89 syntynyt ja söin Nurmon kouluruokalassa ala-asteelta, lukioon. Koko ajan sama henkilökunta (ei ollut tuulinen paikka).
Oli hyvä keittiö. Eihän mistään enään saa niin hyvää ruokaa. Riistakäristys, uuniperunat+lihapullat, kermainen kanakastike+riisi, nakkikastikkeet, currykastike+riisi. Lukiossa tuli vielä kebabpannu ja kastike.
Käsittämättömän hyvää oli. Toki vähän hassua kun jälkiruokaa joutui hakemaan samaan ruokalautaseen, jossa vielä ruuan jämät. Oli kai vähän pakko. Se jahelihaperunamuusilaatikko oli taas aivan karmaisevan pahaa, mutta ei se mitään.
Onko nykytaso pysynyt hyvänä ja onko enään ketään vanhemmist keittäjistä töissä?
Nurmon koulukeittiö 92- (teki hyvää ruokaa)
Anonyymi-ap
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, vaikka kersana tulikin valitettua, niin nyt jälistä päin tajuaa, kuinka hyvä keittiö tuo oli. Ainut paikka mistä sai yhtä hyviä uuniperunoita+lihapullia. En ole edes tainnut uuniperunoita syödä tuon koulun jälkeen.
Currykastikehan oli kananugettien kanssa. Oli maailman paras yhdistelmä. Ainut paikka, mistä sitä sai. Saarioisten ruishampurilaisen välissä oli joskus sama kastikepussi, mutta nyt sitä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. - Anonyymi
Kissa ny
mitää löyrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657