Tuossa kylillä on vuosia pyörinyt joku ylimielinen m****u jollain viragolla joka ei koskaan morota. Ollaan kavereiden kanssa mietitty että toivottavasti sen mopo hajoaa eikä kukaan auta sitä. Ronkkikooti romuaan tien poskessa itse.
Nykyään näytän sille aina keskisormea kun tulee vastaan.
Yksi ei morottele
11
182
Vastaukset
- Anonyymi
miksi ventovieraita kyrpiä pitäisi morottaa ?
morotatko kaupassakin kaikkia vastaantulijoita ?- Anonyymi
Et ole OIKEA motoristi kai sitten
- Anonyymi
Jos kaupassa tulee vastaa selvä motoristi, niin morotellaan! Motoristit tuntee toisensa kaupassa motoristivermeistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaupassa tulee vastaa selvä motoristi, niin morotellaan! Motoristit tuntee toisensa kaupassa motoristivermeistä!
Paskapuhetta. Minä kuljen prätkärotsissa ja bootseissa.
Prätkää ei kuitenkaan ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prätkää ei kuitenkaan ole.Olet kuitenkin henkisesti motoristi?! Olet ansainnut kevyet morot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOS tulee? Onko ne sitten yleensä kännissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuitenkin henkisesti motoristi?! Olet ansainnut kevyet morot!
Bike-curious
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prätkää ei kuitenkaan ole.Eilen ajelin kauden avauksen ja kehä 3 porukka morotteli vaikka oli kuten moottoritiellä keskellä nurmikkoa? Onko säännöt muuttuneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen ajelin kauden avauksen ja kehä 3 porukka morotteli vaikka oli kuten moottoritiellä keskellä nurmikkoa? Onko säännöt muuttuneet?
Ei moottoritien keskinurmikolla saa ajaa! Mutta kevät vähän villitsee, jopa morottelemaan!
- Anonyymi
On myös kuskeja joiden pitää keskittyä tiellä ja pystyssä pysymiseen 120%.
Ei siinä ehdi huomata muita, saati moikkailla.
Mutta jos ei moikkaa niin sitten ei, elämä ja matka jatkuu, seuraava saattaa jo moikata takas.- Anonyymi
Jos pitää oikein keskittymällä keskittyä niin kortti äkkiä pois. Tuo on vaaraksi itselleen ja muille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657