https://youtu.be/5Iu2NrDqi7s?si=WpS3HQ6Ia__pLl-J
Kenelle se nuita höpinöitä kertoo?
Höpäkkö ukko
8
195
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä aprillipila.
- Anonyymi
Jos tämän ajan kolme vuotiaalle pienelle lapselle isovanhemmat alkavat hourupäisiä tarinoita kertomaan niin aivan varmasti lapsen vanhemmat vievät lapsensa ulos tai toiseen huoneeseen.
Tai tulevat seuraavan kerran kylään vasta juhannuksen jälkeen. - Anonyymi
Ei voi olla oikein, että lapsista aletaan kasvattamaan erikoisia hourupäitä jo pienestä lähtien.
Opetetaan lapset ihmisten tavoille, pelaamaan porukassa jalkapalloa.
Siinä on sitten lapsella koko aikuiselämä aikaa kehittyä sellaiseksi hourupääksi kuin itse haluaa. - Anonyymi
Kolme-neljä vuotiaan kanssa on mukava kekustella dinosauruksien ajasta, tähtitaivaasta, merenelävistä ja saa ihan ihmetellä miten paljon tietoa tämän ajan pienillä lapsilla on.
- Anonyymi
Oli kyllä korkea tasoista jutustelua,aivan pöhkö.
- Anonyymi
Kutvoset praatailee ihelleen ja kommenttimummoille. Loppuu se naaman vääntely ja ivailu immeisille.
- Anonyymi
Kuunnelkaa köyhät.
Nostaa itsensä palavin silmin rohkeiden sankareiden seuraan, hyvä ettei leijaile leikkihuoneen parvekkeelle puhetta pitämään. - Anonyymi
Köyhätkin tuo firmaan tuloja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667