Mikäs paikka tää Kärkölä on?

Anonyymi-ap

Joku Päijät-Hämeen helmi, vai hiertävä kivi Päijät-Hämeen "kengässä"? Ei ainakaan tuon YLEn jutun mukaan varsinaisesti helmeltä vaikuta.
Tilanne ei ole hyvä silloin kun valtakunnallinen media ottaa asian esille.
Minä huolestuisin todella, jos olisin tuolla vastuullisessa virassa.

https://yle.fi/a/74-20151834

7

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tuo Heinosen poika on vähä vässykkä kuljetusyrittäjä .. Vaimonsa tossun alunen, vaimo on suorastaan riivahenki ... Haukkunut kaikki koulut ja kunnanvirastot hometaloiksi ja kehu väistötiloja, jotka oli todella pahiten homeiset koko kunnan historiassa, mekin oltiin siinä kirkonkylän koulussa nuorina, osa niistä rakennuksista on purettu, mutta jotain 80 sinne rakennettiin liikuntasali ja kunnostettiin puukoulu, ensimmäisessä kerättiin jo muutaman vuoden jälkeen ämpäreillä katon läpi valuneita vesiä ja jälkimmäisessä ei saanut mennä vintille käveleen, ettei mee lahosta lattiasta läpi... Homehtui, suljettiin ja myytiin pois sellasena kuin on ja tää homeyliherkkä kehu paikallilslehdessä miten hyvin lapset siellä voi ... Vähänkö noloo .. Todisti ittensä luulotautiseksi maakunnan mediassa kertaheitolla. Tämä nainen keksi kaikenlaisia herjoja vihollistensa kiusaksi, on kiusaaja ihan itse ja yhtään ihmettele jos tää nainen on vouhkannut lapsensa maalitauluiksi julkisuutta hakiessaan ... Varmaan sai omaa lääkettä, kasvatti suloisen pikku riiviön ... Toki minulla on nollatoleranssi kiusaamiselle, mutta rouva sietäs saada isän kädestä. Isäntä ei varmaan tiedä rouvan touhuista mitään, höplä kun on ... Varallisen yrittäjän poika, pojasta ei kyllä ole polvet varmaan paranneet.

• Anonyymi

Esiintyi vielä niiden agressiivisten home ja kuntapropagandojen kirjoittelujen aikaan tyttönimellään Savola. Jokanen Kärkoläläinrn kiertää hänet ja kaatuneet verkkoputiikkinsa kaukaa. Häjy ja ilkee persoona, aivan hävytön valehtelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiintyi vielä niiden agressiivisten home ja kuntapropagandojen kirjoittelujen aikaan tyttönimellään Savola. Jokanen Kärkoläläinrn kiertää hänet ja kaatuneet verkkoputiikkinsa kaukaa. Häjy ja ilkee persoona, aivan hävytön valehtelija.

Musta tuntuu että YLE on tekemässä jutusta oikeisun, sillä heidän toimittaja on ollut useampaan henkilöön asian tiimoilta yhteydessä näin jälkikäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta tuntuu että YLE on tekemässä jutusta oikeisun, sillä heidän toimittaja on ollut useampaan henkilöön asian tiimoilta yhteydessä näin jälkikäteen.

Ai sinusta tuntuu? No sitten se varmaan on niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistolaisten leiriin kuuluvilla paskanpuhujilla alkaa puntit tutisemaan kun totuus valehtelusta tulee ilmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs vassari on mieltä vaalituloksesta, ei tainnut lokakampanja purra🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs vassari on mieltä vaalituloksesta, ei tainnut lokakampanja purra🤣

No, kommari mikä kommari.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33