Onko tukiaisanomukset jo kiikutettu kunnantalolle.
Siinä olikin tämän viikon työt.
No niin maalaiset
9
110
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ne sähköisenä mene vai missä kivikaudella se vasemmisto pelle elää?
- Anonyymi
Ei meillä joka torpassa ole internettejä ja muita verkkoja täällä syrjäseudussa tuulipukujen takamailla. Naapuri lähti traktorilla viemään tukihakemusta ja oli tämän talven tärkein ja kovin työ. Ehtinyt edes auraamaan lunta tai halkoja hakkaamaan, kun piti yrittää kirjoittaa niitä hakemuksia ja valehdella tilusten koosta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä joka torpassa ole internettejä ja muita verkkoja täällä syrjäseudussa tuulipukujen takamailla. Naapuri lähti traktorilla viemään tukihakemusta ja oli tämän talven tärkein ja kovin työ. Ehtinyt edes auraamaan lunta tai halkoja hakkaamaan, kun piti yrittää kirjoittaa niitä hakemuksia ja valehdella tilusten koosta.
Ei maalaiset osaisi nettiä käyttää.
- Anonyymi
Tollo avaaja ei taida tietää, ettei tukiaishakemuksia enää vuosiin ole kunnantalolle kiikutettu.
Sellaista se on, kun ei ole koulutusta ja on muutoinkin noin tyhmä, ei tiedä edes perusasioita tukien hakemisesta.- Anonyymi
Sille tollolle tuleekin tukiaiseläke suoraan sosiaalitoimistosta tilille. Sen se käy nostamassa samana päivänä.
Anonyymi kirjoitti:
Sille tollolle tuleekin tukiaiseläke suoraan sosiaalitoimistosta tilille. Sen se käy nostamassa samana päivänä.
Mitä se maalaisliiton sosiaalipummi lässyttää.
- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Mitä se maalaisliiton sosiaalipummi lässyttää.
Oletko ollut sähkössä, kun pois. Sanoit itseäsi feministiksi, kuin äitiäsikin.
Varmaan kasvatus ollut heidän kaltainen Paitulilla.
https://images.sanoma-sndp.fi/c2133db2420b2cee936daf1d5c947d0c.jpg/normal/978.avif - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut sähkössä, kun pois. Sanoit itseäsi feministiksi, kuin äitiäsikin.
Varmaan kasvatus ollut heidän kaltainen Paitulilla.
https://images.sanoma-sndp.fi/c2133db2420b2cee936daf1d5c947d0c.jpg/normal/978.avifPaituli kulkee naisten vaatteissa, näkee valottomia leikuupuimureita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308