43 sitoutui vegaaniruokaan vaikkei edes vaatijoita kiinnostanut.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/kuntavaaliehdokkaiden-enemmist%C3%B6-sein%C3%A4joella-lihaa-ei-tule-v%C3%A4hent%C3%A4%C3%A4-kouluruokailusta
Vihervasemmisto haluaa kaikkea paskaa vaikkei edes itse kiinnosta koska halutaan vain alistaa muut omaan tahtoon.
Vegaania vaaditaan vaikkei edes itseä kiinnosta
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervasemmistolaista saastaa
- Anonyymi
Tyypillistä vihervasemmistolle. On mielenterveysongelmaa jonka vuoksi äänestetään vihervasemmistoa ja koska oma elämä syöksyy alamäkeä pitää tehdä muidenkin elämä mahdollisimman hankalaksi.
- Anonyymi
Hah :D kuka sellaista paskas oikeasti haluaa syödä päivästä toiseen? Miksei vain voi noudattaa vanhan ajan lautasmallia joka on hyväksi todettu? Lihaa, perunaa ja kasviksia lautaselle sopivat määrät nii johan vatsa ja mieli tykkää. Rypsistä väännettyä vege-oksennusta ei saatana saa edes ketsupilla siedettävän makuiseksi. Ja vaikka maku sattuisikin olemaan siedettävä niin ruuan tekstuuri vähintäänkin on karmean tuntuinen suussa. Kasviksen kasviksina ja liha lihana on paras vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645