Mutta kuka on nykyajan Veikko Vennamo? Onko se meidän Väyrynen joka ei vielä ole loikannut sisarpuolueeseemme. Onko VKK näiden lehtolapsi, jota kukaan ei tunnusta omakseen?
Onko persut meidän sisarpuolue ja sellainen pula-ajan SMP?
8
109
Vastaukset
- Anonyymi
Persut syntyi tyytymättömyydestä siihen, että keskusta oli maatalouden ammattijärjestö ja ryösti veronmaksajilta häikäilemättömästi rahat. Toinen keskustan tukijalka on julkisen alan virkamiehet, keskustan vuoksi Suomessa on asukaslukumäärään nähden maailman suurin hallinto ja maailman suurimmat maataloustuet.
- Anonyymi
Persut on ne kepulaisten sisarukset jotka joutuivat lähtemään oikeisiin töihin ja eivät päässet osallisiksi maataloustukiautomaatista.
- Anonyymi
Lestakepuilla oli myös paljon sisarusrakkautta ja muutenkin perheen välistä toimintaa.
- Anonyymi
Samoista "slaaviveljistä" on kepu, persut, smp ja lestat tehty.
- Anonyymi
Tuo kyllä selittää niiden saman suuntaista vouhotusta.
- Anonyymi
Mitä tulee VKK, alias Tursuun, niin se on kyllä puhtaasti sisarpuolueemme tuotos, eli meidän Kepulle sisarenpoika. Me siis olemme VKK:lle täti.
- Anonyymi
Eli ilman mkarvoitusta, se on Ossille kova pala.
- Anonyymi
Tätipuolue Kepu! HOOH HOH.
Ossi, sisarenpoika SOTILAS
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316