vaalirahoitusilmoitusta. Ehkä eivät miellä ruplia rahaksi ja tavallaan siinä ovat oikeassa... Tai luulevatkohan olevan ehdokkaita venäjän kuvernamentissä..
https://www.vaalirahoitusvalvonta.fi/fi/index/vaalirahoitus/ilmoituksetvaaleittain/kuntavaalit2025/286.html
Kouvolassa yksikään lähellä keskustaa olevan VKK puolueen ehdokas ei ole tehnyt
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Vaalirahoitussivulla kerrotaan näin:
"vaalirahoitusilmoituksen tekevät vain vaaleissa valituksi ja varasijalle tulleet"
Ennakkoilmoitus ei ole pakollinen. Oletan myös, että ihailemasi puolueen ehdokkaat eivät välttämättä käytä rahaa juurikaan. Kaiketi myös kovin harva heistä pääsee läpi.- Anonyymi
Ja vaikea mitään ilmoittaa Tursun konkurssiyritysten ja kadonneen kirjanpidon jäljiltä. Tursun mukaan rikostuomio VKK:ssa on sulka hattuun. Läpi niistä ei pääse yksikään, mutta tarjoavat hauskaa komediaa.
- Anonyymi
Kouvolassa on kopeekat käytössä.
Rupla on naurettavan alhainen rahna
kopeekka jotain käsittämättömän ja olemattoman väliltä.
terveisin
vladimir put- putin- Anonyymi
Joku Aisa oli hakenut niitä 40 kertaa Leningradista ja Tursu vielä pakettiautolla. Vaikea tehdä ilmoituksia, kun kaikki on salakuljetettua valuuttaa kuin kekkonen-korsimo aikaan! Neuvostoliitto piti lähellä VKKta olevan keskustan pystyssä ja loput kohvoijattiin Nuorisosäätiöltä tai muuten vaan maataloustukena.
- Anonyymi
VKK:ssa rikostuomio on sulka hattuun ja littumaassa ei rahoituksia julkaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329