Alkoholia ei ole oikeasti tarkoitettu ihmisten käyttöön nieltynä, vaan desifiontiin!
Ei kukaan oikeasti juokse prosenttien perässä vaikka joskus ennen olusen saattaa juodakkin, itse en ole 5v aikana juonut yhtään olutta koska se on karmeeta litkua nykyisin prosenteista viis!
Maito ja piimä pitää tiellä, nekin menee päähän mutteivat ala räyhäämään
Anonyymi-ap
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Pankkopoika putosi nassikkana piimätonkkaan ja aivopiereskely ei ole loppunut vielä eläkkeelläkään.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, etkö muuta osaa.
- Anonyymi
Maidossa hyvät aineet jota heti juodaan synnyttyä vuosia.
- Anonyymi
Yleensä rintaruokinnalla ollaan noin vuosi kun ihmisistä on kyse muilla nisäkkäillä useimmin vielä lyhyemmän ajan ja sen jälkeen loppu elämänsä aikana eivät juuri maitotuotteita käytä ravinnokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329