Miten youtube äänet saa tallennettua tietokoneelta tietokoneelle. Mitkä liittimet kytketään yhteen tai miten tallennus on kätevä tehdä.
Youtube äänet tietokoneelle
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Googla miten youtube-sisällön saa talletettua ensin paikalliselle koneelle ja siirrä sitten vaikka usb-tikulla se sille tiedosto toiselle koneelle.
- Anonyymi
Esimerkiksi DVDVideoSoft ohjelmiston Youtube to mp3 converter sovelluksella tai jonkun muun tekijän vastaava sovellus. Sillä saat esimerkiksi musiikit äänitiedostoiksi, jotka voit kopioida muistitikulle tai muistikortille ja siirtää sillä koneelta toiselle
- Anonyymi
DVDVideoSof. Malwaretta pukkaa kovin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DVDVideoSof. Malwaretta pukkaa kovin.
Ei oo ollut ongelmia DVDVideoSoftin kanssa. Vuosia olen käyttänyt ja hyvin on toiminut. Välillä pitää vaan päivittää uusimpaan versioon, että suostuu YouTuben kanssa toimimaan. On helppo ja selkeä käyttää. Toimii suomeksikin
- Anonyymi
Maksullinen ohjelma. Onko olemassa ilmaista ohjelmaa.
- Anonyymi
Mikäli haluat tallentaa Youtebesta ääntä, niin ei tarvitse minkään liittimen kanssa pelata. Ohjelma on se, mikä hoitaa äänen tallennuksen. Tähän hyvä sovellus on Audacity. Täysin ilmainen, ja avoimeen lähdekoodiin perustuva.
- Anonyymi
Hae sellainen ohjelma kuin yt-dlp (komentorivipohjainen). Sillä voit ladata pelkät ääniraidat haluamassasi formaatissa.
https://ostechnix.com/yt-dlp-tutorial/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657