Purra sai kaksi leijonaa ja Kaikkonen ainoana kaksi lampaan takapuolta. Purra sanoi totuuden kepun himmelistä: Aluevaltuustohimmelistä piikkiä keskustalle: valtuustoryhmien ryhmärahoista sanoi, että keskusta on valtapuolue monilla alueilla ja se on "omanlaisensa hillotolppa". PS haluaa luopua koko ryhmärahasta.
Kepulle kyse on vaan ja ainostaan verovaroista joita ryöstävät omillaan toimeen tulevilta. Kaikkonen katseli kengän kärkiään ja katon rajaa pitkän aikaan.
Purra antoi lammas Kaikkoselle korvamakiaa oikein kunnolla vaalitentissä.
11
125
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/34af7421-fde2-437d-8d4b-14e07c17f5f0
Ei mennyt Kaikkosella putkeen eikä pötkään. Makkara taitaa maistua Kaikkoselle, oli pahasti ummettuneen näköinen.- Anonyymi
Iltalehti on persujen oma äänenkannattaja. Toimittajien omat sympatiat ratkaisevat sen, kenet nostavat. Itse pidän rauhallisista ja tasapainoisista politiikoista, en saksikäsi suunsoittajista.
Tuo leimojen lyöminen sen sijaan politiikkoihin on tavallaan hauskaa. Olli Rehnistä keksittiin, että hän on harmaa. Sitä toistettiin jokaisessa jutussa hänestä.
Nyt on keksitty, että Kaikkonen sutkauttelee ja sitä toistetaan, vaikka olisi puhunut kuinka tosissaan eikä ainuttakaan vitsiä kuultu illan aikana. Esim toissapäivänä jossain arvostelussa Iltalehdessä toimittaja kertoi, että kun Kaikkonen oli totinen, se johtui siitä, että varmasti hän ajatteli, mitä vitsailisi:) Voiko tyhmempää enää olla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltalehti on persujen oma äänenkannattaja. Toimittajien omat sympatiat ratkaisevat sen, kenet nostavat. Itse pidän rauhallisista ja tasapainoisista politiikoista, en saksikäsi suunsoittajista.
Tuo leimojen lyöminen sen sijaan politiikkoihin on tavallaan hauskaa. Olli Rehnistä keksittiin, että hän on harmaa. Sitä toistettiin jokaisessa jutussa hänestä.
Nyt on keksitty, että Kaikkonen sutkauttelee ja sitä toistetaan, vaikka olisi puhunut kuinka tosissaan eikä ainuttakaan vitsiä kuultu illan aikana. Esim toissapäivänä jossain arvostelussa Iltalehdessä toimittaja kertoi, että kun Kaikkonen oli totinen, se johtui siitä, että varmasti hän ajatteli, mitä vitsailisi:) Voiko tyhmempää enää olla?Voi, Väyrynen on vielä tyhmempi kuin Kaikkonen. Tosin niin on Seppo Kääriäinenkin.
- Anonyymi
Kaikkonen näytti ihan selkäänsä saaneelta.
- Anonyymi
Kaikkonen on huutamassa lisää rahaa kepun kannattajille, mutta ei suostu vastaamaan, että mistä varat otettaisiin. Suomi on ainoa maa Euroopassa joka maksaa erikseen kansallista maataloustukea.
- Anonyymi
Koska Kaikkonen on heikko, niin kaikkien vaalien edellä on puolueessamme järjestettävä välittömästi puheenjohtajavaali.
- Anonyymi
Saarikko olisi painava ehdokas ja raskaansarjan poliitikko.
- Anonyymi
Kaikkosta oli vaikea erottaa taustasta, oli niin hiljainen ja pelokas.
- Anonyymi
Melkein säälitti Kaikkosen luimuilu.
- Anonyymi
Kaikkonen oli kuin Väyrysen presidentinvaalien jälkeen.
- Anonyymi
Vieläkin naurattaa Kaikkosen hoo moilasena olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329