Islam ei sovi länsimaiseen maailmaan.
Haloo päättäjät! Pysäyttäkää islamisaatio läntisessä maailmassa!
15
175
Vastaukset
- Anonyymi
Se on jä täällä! Kohta politiikassa!
- Anonyymi
Raha ei riitä islamisteille. Sen takia ei saa ottaa lainaa. Velkaislamistit ovat vihan kohde. He tartuttavat meihin vihansa. Päättäjät!!
Mielestäni päätöksentekoon ei kuulu muuta kuin perussuomalaiset. Muut eivät ole ymmärtäneet tehtäviään.
Äänestäkää oikein.- Anonyymi
Islam ei kiellä lainaamista vaan koron perimisen.
Toisaalta sekään ei ole ihan yksiselitteistä. Islam sallii osuuden rahan tuomasta voitosta. Kun otat asuntolainaan, sovitte lainaajan kanssa yhdessä, kuinka paljon se parantaa elämää ja jaatte syntyvän voiton. Koska lainan antaja ei asu samassa talossa, hän saa osuutensa rahana.
Niin se toimii.
Perslam ei sovi länsimaiseen maalimaan.🌍🌏🌎
- Anonyymi
Ei sovi ei, se on totuus! Mutta miksi sitten kaikki Euroopan maat haluavat täyttää maansa islamin uskoisilla ja vielä kaiken huipuksi elättää heidät??!!
Siinäpä kysymys!- Anonyymi
Hölmöläisten hommaa moinen.
- Anonyymi
Uskonsodat meillekkin!
- Anonyymi
Islam on lakiuskonto. Sellainen ei sovi länsimaiseen maahan.
- Anonyymi
Mutta kristinusko sopii kaikkialle..... vai ?
- Anonyymi
Länsimainen elämäntapa on se ydinasia. Lakiuskonto on ainakin osittain ristiriidassa asian kanssa. Jos ei länsimaassa halua elää länsimaisittain, niin länsimaa on silloin lähtökohtaisesti väärä paikka olla.
- Anonyymi
Ei sovi. Siksi esim lähi-idän maat ovat muslimi maita. Mutta länsimaiseen yhteiskuntaan kristinusko sopi hyvin ja länsimaiseen yhteiskuntaan ei sovi islam.
- Anonyymi
Tiede ja tutkimus olkoon ilomme ja löytöretkeilymme kohde !
- Anonyymi
Ja arabialaiset numerot, joissa on nolla mukana.
- Anonyymi
Islaminuskonto/Islam on lakiuskonto. Šaria (sharia), eli islamilainen laki on islaminuskon mukaan jumalan ihmisille antama muuttumaton laki. Šaria on islaminuskon ydin. Lakiuskonto määrää pitkälti ihan kaikilla elämän alueilla.
Pyritään jopa voimakkaasti lisäämään sharia-lain kannatusta muslimien keskuudessa. Kun muslimit näin jättävät länsimaisen yhteiskunnan huomiotta, niin sen rinnalla oleva islamilainen sharia-yhteiskunta vahvistuu. Tällaisesta on viitteitä myös täällä Suomessa. Ei tuolla tavalla toimimalla edes haluta integroitua länsimaiseen yhteiskuntaan ja elää länsimaista elämäntapaa, kulttuuria ja lakeja kunnioittaen ja noudattaen. - Anonyymi
Kirkko irti valtiosta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175