Kyse on meidän ikiaikaisesta oikeudesta omiin hillotolppiin alueilla ja parempiosaisten veroihin. Ei se maataloustukikaan tule ilman valtaa alueilla. Ja parasta on se, että voidaan jatkaa lumensulamisen tarkkailua muiden varoilla. Nyt äänestämään ja pitäkää raamattu ja lakikirja muistissa. Lakikirjasta näkee, että miten pitkän kakun voi saada vaikka Nuorisosäätiön varojen varastamisesta.
Nyt kaikki keput rollaattorit ja pappatunturit tulille ja äänestämään.
Anonyymi-ap
7
104
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, on keskusta kuten saarikko , kovaa korkealta ja VÄÄRIN.
- Anonyymi
Lauletaako maakuntalaulua rollaattorimarssilla? Se nostaisi maakuntahenkeä, lestakeput voisi laulaa här kommer Pippi Längkalsong.
- Anonyymi
Keskustan isännät vaatii rillimakkaraa äänestyspaikoille ja suurta urheilujuhlan tunnelmaa.
- Anonyymi
Aisa voiteli jo sukset, Aisa hiihtää kesät talvet.
- Anonyymi
Littumaa tarvitsee myös VKKlaisten äänet!
- Anonyymi
Varokaa keput aamuliukkautta sen rollaattorin kanssa, moni kepu emäntä ja isäntä selällään mutkassa.
- Anonyymi
Syrjäseudulla taas tuulipuvut kahisee ja parrat pärisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339