Kannattiko Vanhala lakkoilla.
UBM vähentää 1000 työntekijää
8
115
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhala kuuluisi linnaan. Isänmaan vaststaja kommunisti.
- Anonyymi
Sinä sotket taas Matti "natinati" Vanhasen Vanhalaan. Nuorisosäätiössä myös teki rötöksiä.
Onko UBM venäläinen autotehdas "Uusi Baska Motor", luonnollisesti putlerin omistuksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sotket taas Matti "natinati" Vanhasen Vanhalaan. Nuorisosäätiössä myös teki rötöksiä.
Onko UBM venäläinen autotehdas "Uusi Baska Motor", luonnollisesti putlerin omistuksessa.Petri Vanhala jatkaa puheenjohtajana.
https://www.paperiliitto.fi/tiedotus/ajankohtaista/petri-vanhala-jatkaa-puheenjohtajana
Tämä pitäisi oikeastaan vangita, sellaiset tekoset teki. Miljardien menetykset. Joissain maissa tuollaiset jo hirtetään.
- Anonyymi
Punikit lakkoili väen pihalle
- Anonyymi
Persutrolli, se on UPM!
- Anonyymi
On on ei kukaan ole väittänytkään.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
- Anonyymi
Vanhala on paperitehtaitten vasemsmitolainen ayjohtaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329