Melkein kaikki Ajotietokone on harjattu mutta miksi kevyenliikenteen väyliä ei ole, olisi mukavampi vaikka pyöräillen kulkea ilman noita sorakerroksia.
Kadut puhtaaksi
9
218
Vastaukset
- Anonyymi
Piti olla autoajotiet, mistähän tuo tietokonejuttu tuli
- Anonyymi
Olisko tekoäly kääntänyt sanan?
- Anonyymi
Ei ne ehdi ihan joka paikkaan. Autoliikenne nostaa eniten pölyä joten hyvä että ajotiet harjataan ekana.
- Anonyymi
Itse ajan renkaita säästääkseni ajoradan puolella, jos viereinen kevyen liikenteen väylä on sepelöity. Ihan huvikseen ei jaksa renkaita paikkailla jatkuvasti, kun täällä se "hiekoitus" on tosiaan sitä karkean sepelin kylvämistä.
- Anonyymi
Minun mielestäni tulisi säätää laki että kuntien, kaupungin eikä Ely-keskuksen tai yksityisten teiden omistajien tarvitse hiekoittaa, laki sanelisi että jokainen kulkee omalla vastuulla, varsinkin jalankulkijat koska nykyään on nastakenkiä sekä muita kenkiin kiinnitettäviä nastallisia liukuesteitä.
Ainoastaan rekkakiikenteen vuoksi hiekkaa käytettäisiin paikoissa missä sitä todella tarvitaan. Vaikeat risteykset sekä korkeat mäet.
- Anonyymi
Voivat myös varautua ns. takatalveen, koska kesäkelit tuli nopeasti.
- Anonyymi
Niinpä...
tähän aikaan vuodesta sataa vielä lunta ja on liukkaita keliä tulossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä...
tähän aikaan vuodesta sataa vielä lunta ja on liukkaita keliä tulossa.Lunta sataa..eli oikein arvasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lunta sataa..eli oikein arvasin.
Wau hienosti arvasit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635