"Kuka oli oikeassa, kuka väärässä.."
https://www.youtube.com/watch?v=h9kym_R_0JU
Venäjän Peskov???
Ano Turtiainen: "Kuka oli oikeassa, kuka väärässä". Aisa allekirjoittaa?
6
92
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa "tärkeää" sanomista entiseltä kansanedustajalta, että oikein videoo pukkasi.
Anon sanoin: "jaksaako sitä paskaakaan kuunnella"?- Anonyymi
Tursun nakkikioskille kävi kuin Tursun kansanedustaja ja presidenttiuralle, meni nurin. Aisa vielä uskoo vahvasti Tursuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tursun nakkikioskille kävi kuin Tursun kansanedustaja ja presidenttiuralle, meni nurin. Aisa vielä uskoo vahvasti Tursuun.
Tursu on profeetta Aisa-Ossille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tursu on profeetta Aisa-Ossille.
Kaikki venäjäkiimaiset on profeettoja Aisalle. Väyrynen ja Tursu on hänelle suurprofeettoja.
- Anonyymi
Tursu urheilijana kyykkäsi venäläisille liian syvään ja seuraava laji meni pieleen, sitten Tursu löysi dopingaineet ja tuli kilpailukieltoa, ei sitä jaksa enää vanhoja muistella.
Myyköhän Tursu vielä pientä nakkia löysällä munalla. Ja ilmapallon jo litistää, niin onhan se littu. - Anonyymi
Aisa pitää Tursua Väyrysen veroisena ulkopolitiikan ammattilaisena, molemmilla on venäjän etu aina ennen Suomen etua. Aisalla ei ole nakkikioskia, oli liian kallis ja samoin halpa soutuvene mela perässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329