Orpo ja Juuso mainostaa vanhussäästöjä robotilla? Paljonko moinen läkerobotti maksaa? Kuka huoltaa ja täyttää lääkkeillä? Mistä se säästö?
Lääkerobotti-ihme?
8
160
Vastaukset
- Anonyymi
Anopilla oli kokeiltavana sellainen lääkeautomaatti. Hoitaja sen kävi aina täyttämässä. Meni monta kertaa jumiin ja sitten se lopulta vietiin pois. Huuteli aina tiettyyn aikaan että "lääke tulossa" ja sitten "ole hyvä ja ota lääkkeesi".
- Anonyymi
Mutta säästääkö sillä ,nää leikkaukset?
Yleenä tommoset lisää kusttannuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta säästääkö sillä ,nää leikkaukset?
Yleenä tommoset lisää kusttannuksia?Säästö tulee siitä, että hoitajan ei tarvitse käydä kolmea kertaa päivässä jakamassa lääkkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästö tulee siitä, että hoitajan ei tarvitse käydä kolmea kertaa päivässä jakamassa lääkkeitä.
Mitä se hoitsu sit tekee?
- Anonyymi
Kiertävät ja kaartavat asiaa paskaa jauhaen. Kuinkahan se robotti suoriutuisi hoidoista koska ei kyseessä ole pelkästään lääkehoito.
- Anonyymi
Tässä alla taas niin tyypillinen äärivihervasudemarin mielipide, kirjoittaa vaikkei tiedä mistä kirjoittaa ja sotkee asioita.... sitten tuollaiset on nyt enemmistönä sote päättäjistä!!
"Kiertävät ja kaartavat asiaa paskaa jauhaen. Kuinkahan se robotti suoriutuisi hoidoista koska ei kyseessä ole pelkästään lääkehoito."
- Anonyymi
Kuka korjaa ja täyttää ne robotit? Kuka vastuusa väärintäytetystä.
- Anonyymi
Digitaali maksaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450