menoista. Se voidaan estää vaihtamalla keskustelun aiheeksi ruuan puhtaus, huoltovarmuus ja maaseudulla työllistävä vaikutus. Meidän on vaimennettava kaikki keskustelu maatalouden ylituotannolta ja ylisuurista menoista. Aika vahvasti muistuttaa nykyisen kepun juttuja.
Väyrynen vuonna 1986 kepun työvaliokunnassa. On estettävä keskustelu maatalouden
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Noinhan siinä lopulta kävikin, kun EU:hun liityttiin.
- Anonyymi
Tuo kepun narratiivi suomalaisen elintarvikkeiden puhtaudesta on kuin suoraan jostakin göbbelsin vitsikirjasta.
Onko jonkun maan ruoka sitten epäpuhdasta?
Pitäskö joskus kysyä mitä se huoltovarmuus maksaa ja voitasko se toteuttaa halvemmalla?
Naurettavin oli tämä MTK:n kampanja missä ilmeisesti olivat maksaneet kuluttajille kepumoskan kehumisesta.
- Anonyymi
1986????
Mikään ei ole 40 vuodessa muuttunut. Jos ei muuta annettavaa keskusteluun ole kuin kysymysmerkit ole hiljaa.
Hyvä avaus. Maatalouden ja sen tukien tarkastelu on aina canceloitu huoltovarmuuden nimissä.
Mitä ruuan puhtauteen tulee se on itsestäänselvyys. Maalaisliitto-MTK:n argumentteihin ei ole koskaan kuulunut ruuan laatu.- Anonyymi
Kepu eli maalaisliitto perustettiin aikoinaan kusetusta varten ja tehnyt sitä jo 119 vuotta.
- Anonyymi
Kepulaisuus on aina perustunut valehteluun, epärehellisyyteen ja huijaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329