Kokkola. Kokkolassa on näemmä jännämiehiä. Voisiko palstan uljain kenties valaista kyseistä asiaa meille hieman enemmänkin? Nästa, Karleby. Kaarlenkylä. Niinhän sen suomennoksen kuuluisi mennä. Tai riippuu kumman kieliset ovat alkujaan keksineet sen nimen. Kännissä Kokkolassa. Kyllä mää sinne tekisin ekskursion kumminkin ennemmin kuin Seinäjoelle. Ne on ne puukot ☝️.
Seuraavana,
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla kompassi? Koska sun suunta on vähän hukassa.
- Anonyymi
Jos tässä maailmassa joku saa avun, eikö se ole hyvä asia.
- Anonyymi
Oliko muuta?
- Anonyymi
MUT ESTETTIIN 😱!
- Anonyymi
Oliko Simiti Kokkolan ampuja?
- Anonyymi
;D. Sehän ei oo kommentoinut tänne vielä. Jos se on tällä hetkellä tutkinnassa vailla teknologiaa niin tällöinhän se ei pysty kirjoittelemaan tänne. Sen vastaus olisi luultavasti että äärioikeisto ja ääriuskonlahkolaiset olisivat asialla. Nuo molemmat ryhmät koostuisivat samoista ihmisistä. Olen aiemminkin kuullut kauhutarinoita Kokkolasta. Tuohan olisi sopiva podcastin nimi: Kauhutarinoita Kokkolasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;D. Sehän ei oo kommentoinut tänne vielä. Jos se on tällä hetkellä tutkinnassa vailla teknologiaa niin tällöinhän se ei pysty kirjoittelemaan tänne. Sen vastaus olisi luultavasti että äärioikeisto ja ääriuskonlahkolaiset olisivat asialla. Nuo molemmat ryhmät koostuisivat samoista ihmisistä. Olen aiemminkin kuullut kauhutarinoita Kokkolasta. Tuohan olisi sopiva podcastin nimi: Kauhutarinoita Kokkolasta.
En se minä ollut! Sitäpaitsi se oli vahinko!
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En se minä ollut! Sitäpaitsi se oli vahinko!
>simiti<Joskus uutisissa luki että joku oli menehtynyt liikenneonnettomuudessa Pohjois-Pohjanmaalla. Ikä ja profiili sopi kaveriini. Kyselin sitten tekstiviestillä oliko hän yhä elossa? Hän vastasi, että "Mikäs sen pahan tappaisi"? - AP.
"Nästa, Karleby. Kaarlenkylä. Niinhän sen suomennoksen kuuluisi mennä. "
Ihan oikealla suomella paikkaa on kutsuttu nimellä Kaarlela.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670