Seuraavana,

Anonyymi-ap

Kokkola. Kokkolassa on näemmä jännämiehiä. Voisiko palstan uljain kenties valaista kyseistä asiaa meille hieman enemmänkin? Nästa, Karleby. Kaarlenkylä. Niinhän sen suomennoksen kuuluisi mennä. Tai riippuu kumman kieliset ovat alkujaan keksineet sen nimen. Kännissä Kokkolassa. Kyllä mää sinne tekisin ekskursion kumminkin ennemmin kuin Seinäjoelle. Ne on ne puukot ☝️.

9

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla kompassi? Koska sun suunta on vähän hukassa.

• Anonyymi

Jos tässä maailmassa joku saa avun, eikö se ole hyvä asia.

• Anonyymi

Oliko muuta?

• Anonyymi

MUT ESTETTIIN 😱!

• Anonyymi

Oliko Simiti Kokkolan ampuja?

• Anonyymi

;D. Sehän ei oo kommentoinut tänne vielä. Jos se on tällä hetkellä tutkinnassa vailla teknologiaa niin tällöinhän se ei pysty kirjoittelemaan tänne. Sen vastaus olisi luultavasti että äärioikeisto ja ääriuskonlahkolaiset olisivat asialla. Nuo molemmat ryhmät koostuisivat samoista ihmisistä. Olen aiemminkin kuullut kauhutarinoita Kokkolasta. Tuohan olisi sopiva podcastin nimi: Kauhutarinoita Kokkolasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

;D. Sehän ei oo kommentoinut tänne vielä. Jos se on tällä hetkellä tutkinnassa vailla teknologiaa niin tällöinhän se ei pysty kirjoittelemaan tänne. Sen vastaus olisi luultavasti että äärioikeisto ja ääriuskonlahkolaiset olisivat asialla. Nuo molemmat ryhmät koostuisivat samoista ihmisistä. Olen aiemminkin kuullut kauhutarinoita Kokkolasta. Tuohan olisi sopiva podcastin nimi: Kauhutarinoita Kokkolasta.

En se minä ollut! Sitäpaitsi se oli vahinko!

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En se minä ollut! Sitäpaitsi se oli vahinko!

>simiti<

Joskus uutisissa luki että joku oli menehtynyt liikenneonnettomuudessa Pohjois-Pohjanmaalla. Ikä ja profiili sopi kaveriini. Kyselin sitten tekstiviestillä oliko hän yhä elossa? Hän vastasi, että "Mikäs sen pahan tappaisi"? - AP.

• "Nästa, Karleby. Kaarlenkylä. Niinhän sen suomennoksen kuuluisi mennä. "

Ihan oikealla suomella paikkaa on kutsuttu nimellä Kaarlela.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33