Onneksi me voimme vaikuttaa kaikissa vaaleissa asioihimme. Me voimme muuttaa suuntaa. Myös se on tärkeää, ketkä kunta- ja hyvinvointialueillamme päättävät asioistamme. Kävin ennakkoäänestämässä nykymenoa vastaan. Oletko sinä jo äänestänyt vai onko tapanasi äänestää varsinaisena äänestyspäivänä ?
Parempi huominen on mahdollinen ja se on edelleen meidän käsissämme, mutta se ei toteudu itsekseen
Anonyymi-ap
4
63
Vastaukset
- Anonyymi
Lupasin lähteä naapurin, yli yhdeksänkymppisen mummon kanssa äänestyspäivänä uurnille. Hän seuraa aktiivisesti politiikkaa ja lupasi tarjota vaalikahvit. On kertomansa mukaan vaihtanut nuoruutensa kepulaisuudesta demariksi ja äänestäneensä Haavistoa pressaksi.
- Anonyymi
dementia on vakava tauti ☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
dementia on vakava tauti ☹️
Skarppi rouva on.
- Anonyymi
oletko se josta on se laulu haikeaa huomista ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316