krapula helpottaa..... vihdoin.... niin ja koiran retale nappas pientä koiraa niska villoista..... pyöritti ku räsynukkea..... täytyy kai harkita pitkäaikaisen ystävän hävittämistä.... vaan ku ei voi..... miun koira taitaa jo vähän vanhuuden höperöks tulla..... sellainen päivä.... täällä.... mites teidän muiden lauantai on menny.....? :)
hyvää iltapäivääääää....
15
380
Vastaukset
- kysymästä
täällä inarijärvan rannalla on viimeinkin terassikelit.
tekin vihdoinkin nauttimaan olutta terassille.....:))))) no aurinko paistaa ja lämmin on....mikäs tässä ollessa....
- Dr.Swan
Nähkääs minullakin on pientä krapulan poikasta...
Jaa-a...Teillä on nyt Ongelma...viekää se rakki johonkin oppikouluun...opettelemaan käytöstapoja...ikävähän se on luopua vanhasta kaverista...uhkaile,kiristä ja lahjo!- Titta Pomei
Sama juttu täälläkin! Ilmeisesti tarttuvaa sorttia!
- Dr.Swan
Titta Pomei kirjoitti:
Sama juttu täälläkin! Ilmeisesti tarttuvaa sorttia!
misthän tämä yliluonnollisten tapahtumien sarja nyt oikein johtuu???
nyt tänään hyvinkin yleistä...... kiitos puoskari suolistohuuhtelusta....... olo keveni monella kilolla....... suosittelen sinua myös ystävilleni...... :))))))))
- AMR-52
...enää tarvi buranaa,jotain muuta....))))?
en vohki enää tulppiksii,tunnisteeksi
asennan nenärenkaan,jotta voit kiskoo mut
minne haluut...)))))) nin,ja alatoril istuksin
gambina-puteli kainalos..kl. 19 lähtien,jos ei näy taas oon salininkadun hotellis...))))buranaa enää tarvi...... joo mä tuun sut kiskomaan siit nenä renkaasta..... mut nyt taitaa olla sellainen rauhallinen koti ilta tiedos..... mut kahvit kyllä sulle tarjoon pullan kera....:))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
buranaa enää tarvi...... joo mä tuun sut kiskomaan siit nenä renkaasta..... mut nyt taitaa olla sellainen rauhallinen koti ilta tiedos..... mut kahvit kyllä sulle tarjoon pullan kera....:))))))
...enpä asennakaan rengasta,miten kahvii juon rengas nenäs..(( oliko Onnelas onnellista???
mis se muuten on,haluun tietää,Lahes tietty,tarkemmin. AMR-52 kirjoitti:
...enpä asennakaan rengasta,miten kahvii juon rengas nenäs..(( oliko Onnelas onnellista???
mis se muuten on,haluun tietää,Lahes tietty,tarkemmin.sammuin...... eli mihkään onnelaan edes päässy..... katsos mulla ei ole järin hyvä viinapää...... ootko sä ihan oikeesti lahes.... vois oikeesti käydä kahvilla.....:))))
- huomauttaja
BBrunetti kirjoitti:
sammuin...... eli mihkään onnelaan edes päässy..... katsos mulla ei ole järin hyvä viinapää...... ootko sä ihan oikeesti lahes.... vois oikeesti käydä kahvilla.....:))))
mitä vaimo siitä sanoo tai voihan se tulla kanssa
huomauttaja kirjoitti:
mitä vaimo siitä sanoo tai voihan se tulla kanssa
varma että järin ahdisten..... ketään ahdiste...... ja mitään yritä.... mitäs siinä urputat.... onkos kahvin juonti laissa kielletty.... onkos se rikollista...tai sähän kanssa voit kyllä mukaan lähteä....
BBrunetti kirjoitti:
varma että järin ahdisten..... ketään ahdiste...... ja mitään yritä.... mitäs siinä urputat.... onkos kahvin juonti laissa kielletty.... onkos se rikollista...tai sähän kanssa voit kyllä mukaan lähteä....
kirjoitus virheitä..... ahdistelen ja ahdistele.... ketään enkä ketään enkä mitään.... jep... nyt ulos ja lenkille....:)
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
sammuin...... eli mihkään onnelaan edes päässy..... katsos mulla ei ole järin hyvä viinapää...... ootko sä ihan oikeesti lahes.... vois oikeesti käydä kahvilla.....:))))
.
.ihan,17km eli melkein. reilu vartti autol...
mielellään poikkeisin ko siel käyn aika usein.
tietäs vaa mihin...??? - AMR-52
AMR-52 kirjoitti:
.
.ihan,17km eli melkein. reilu vartti autol...
mielellään poikkeisin ko siel käyn aika usein.
tietäs vaa mihin...???..vai tulisitko miun luo kahville,käytätkö kermaa,maitoo,sokerii,hermesetasta..)) kaakkuu ei oo,ellet tee tai tuo tullessasi..)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836