Jos et käy yökerhossa, et voi tavata naisia ja jäät yksin.
t. viinamies
Yökerhossa on käytävä
11
233
Vastaukset
- Anonyymi
Mietippä miten ihmiset pariutuivat ennen yökerhoja ja mieti sitten onko väittämäsi totuus vai mutu.
Jasu - Anonyymi
Onhan siellä baaritilat ja tanssilattiakin. Elä vaan sinne käytävään jää.
- Anonyymi
Oon niin väsynyt, että mielsin otsakkeen väärin. -> mitä siellä käytävässä tehdään, onko se pitkäkin...
Anteeks
Vilma - Anonyymi
Yökerhot ovat väsyttäviä 🥱
- Sheena Taas tää käytävä alotus, tää on ollut ennenkin. Joo mä oon nähny sen käytävän. Se meni IV konehuoneeseen, henkilökunnan puku tiloihin ja talkkari asuntoon. Kassakaappikin oli sepposen selällään ja kaljavaraston kylmäkone tippunut.
- Anonyymi
Yökerhoista löytää vain epämääräistä porukkaa.,
T. Viininainen - Anonyymi
Juuh, mutta täällä on ihan liian paljon käytäviä eri puolilla.
- Anonyymi
ei sinne uskalla mennä 🫣😥💔
- Anonyymi
Yhdestä sisään ja toisesta ulos...
Mä laitoin ton linkin jo edelliseen käytäväkeskusteluun, mutta tää kun putkahtaa uudelleen, niin jos joku ei nähny niin uusintana.
Eli arvon rouvat, herrat. Yökerhon käytävä:
https://www.youtube.com/watch?v=qypYjPpnDuc
SE on heti siinä alussa ekat viis minuuttia.- Anonyymi
hallitus voisi määrätä yökerhorahan, jokaiselle 1203 euroa viikoittain käteistä rahaa jonka kantaa yökerhoihi n aina..
long long time ago... yritin jo ehdottaa että vaihtaa kaikki osakesijoitukset kultaharkkoihin tai johonkin metalliin vaikka 1-euron kolikoihinkin.
metalliin vaihtaa osakkeet.
Let 'Em Eat Metal Heavy Metal
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670