Mihin kannattaa myydä romumetallit?

Anonyymi-ap

Minne romukuparit kannattaa myydä kuka maksaa parhaan hinnan?

20

377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katalysaattoreitako olisi tarjolla?

• Anonyymi

Taidat olla oikea älypää ! Nimittäin, kysymys oli ihan asiallinen, Sinun heittosi jotain muuta !

• Anonyymi

Romumetallit kannattaa tuoda Joensuuhun. Täällä niitä ostetaan ja kutsutaan vielä autoiksi.

• Anonyymi

Tarkemmin sanottuna BMW-merkkisiksi...

• Anonyymi

Stenalle maksaa parhaiten muut maksaa murto-osan stenan hinnoista

• Anonyymi

Ne olis pitänyt myydä jo tammikuulla viimeistään, jos parasta hintaa tavoittelet. Nyt on menossa sellainen "myllytys", että hinta tulee alas kuin kivi.
        Jos kenellä sattuu olemaan irrallista rahaa, niin venaatte hetken ja alatte ostaa vimmatusti pörssiosakkeita. Sitten vaan odotatte taas rauhassa. Rajuin heilunta asettuu viimeistään syksyllä ja alkaa reipas kurssien nousu.
        Muutamassa vuodessa syntyy huimasti tulosta.

• Anonyymi

Rewolmet maksaa heti käteisellä mutta taitaa olla suomen huonoimmat hinnat .

• Anonyymi

Myy pienkerääjille maksavat parhaan hinnan

• Anonyymi

Nyt ei kannata kupareita myydä huonot hinnat nousee kesän korvilla paljon.

• Anonyymi

Hinnat nousee toukokuussa rajusti.

• Anonyymi

Ei ne edes paljoa tippunut ostajasta kiinni paljon maksavat.

• Anonyymi

Hinnat nousi takaisin entiseen paitsi yhdellä joensuun romuliikkeellä millä muutenkin huonot hinnat

• Anonyymi

Ei kannata myydä niille ketkä ei tarkistuta vaakojaan painot valehtelee ja paljon isoissa määrissä.

• Anonyymi

Puhaksen kaatopaikoille saa viedä metallia ilmaiseksi. Paitsi itsepalveluaikona joutuu maksamaan 100 - 500 € kärrillisestä.

• Anonyymi

Astioissa paino huijaus toiset punnaus astiat painaa vähemmän kuin toiset .

• Anonyymi

Maksavat puolet siitä mitä itse saavat tällä hetkellä ostajat saapi 8600e per tonni niin maksavat 4.5-5e kg

• Anonyymi

Muut maksaa kuparista 6.60 kg toisin kun tuo yksi joka maksaa jonkun 5e kg ja vaaat näyttää mitä sattuu.

• Anonyymi

Nyt kupari melkein 7euroa kaikkialla kg.

• Anonyymi

Luuletteko että nuo yritykset teille nostaa hintoja vaikka itse saavat enemmän tällä hetkellä tonnista kuparia saa n8800e jos sulle maksavat 6euroa kilo niin saavat itse silloin kilosta 2.8e . Kauppa se on mikä kannattaa etelä suomessa kilpailu kovempaa niin siellä saa tällä hetkellä 7.40e kupari kilosta.

• Anonyymi

Kelpo kerääjä ainakin kusettaa ilmaiseksi kelpaa mitää ei makseta vaikka luvataan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1545
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1052
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      883
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      865
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42
      834
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82