Keskustapuolue ja sen poliitikot ovat kautta koko historian olleet onnettomia liikemiehiä ja vielä onnettomimpia lehdenkustantajia. Suomen suurimpia vallirahan pesu-ja valkaisupaikkoja on ollut keskustalaisten lehtien johtokerrokset. Suomenmaa lehdessä on osattu pestä valkopyykistä kirjopyykkiin ha ruplasta dollarin kautta markkaan. Konkurssikin vältettiin vuonna 1991 sillä, että laitettiin veronmaksajat maksamaan 15 miljoonan markan velat lehdistötuella kolmessa vuodessa. Jarmo Korhonen jatkaa: Väyrynen vaikenee viisasti lehtimogulivuosistaan, ikään kuin niitä ei olisikaan..
Keskusta on pettänyt aina ja kukaan ei epäile, etteikö pettäisi myös tulevaisuudessa. Kepu keksi hädissään lehdilleen jopa kuljetustuen pohjoiseen ja sitä veronmaksajat joutui konkurssikypsille kepuaviiseille maksamaan peräti 6 miljoonaa markkaa vuodessa. Keskusta ei maksanut mitään, kun lainat uhkasi langeta laskuun, niin kepu junaili lehdistötuen korotuksen.
Jarmo Korhonen: Keskustassa osattiin pestä ruplista dollariin.
Anonyymi-ap
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kepun rupukylät on tullut jumalattoman kalliiksi veronmaksajille.
- Anonyymi
Kepu nojaa lakikirjaan ja raamattuun;-)))))) Väyrynen oli noiden suhmuroimisten takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408