Pikku-ukko puhuu taas suulla suuremmalla ja vastoin tiedettä.
Kun haluaa päästä isommaksi kuin onkaan, niin pikku-ukon on kiellettävä luonto-arvot ja päästävä hinnalla millä hyvänsä päättämään Suomen ainutlaatuisista luonnonaarteista ja kerättävä sulka hattuunsa.
On ymmärrettävä ettei tuhansia vuosia vanhaa egologisuutta pitävää luontoaarretta voi noin vain myydä rahan alttarille.
Suomi on kummallisen tietämätön omien aarteittensa arvosta ja tyhmä kansa on valmiina pikku-ukon johdolla
uhraamaan ainutlaatuisen luontonsa
rahan vallalle.
Pankoon pikku-ukko salkun lukkoon ja poistukoon paikalta, jos hommia vaan muualta löytyy.
Aapasuo ja Suomi
Anonyymi-ap
3
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki joustaa,kun kupataan Suomen mineraalit!
- Anonyymi
Voi kauhistuksen kanahäkki mikä pelle ja usan narri on tämä täys hömelö ryydman ,kaikenlaisia taliaivoja sitä maassamme on vielä ministerinä
- Anonyymi
Joustaa tarvittaessa ja nöyrä palvelija,kuin Purrakin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450