Harkitsemme tukiperheeksi ryhtymistä. Olen kysellyt sieltä ja täältä ja lukenut täältä netistäkin kokemuksia.
Ilmeisesti pulmana voi olla oikein nepsy-haasteiset lapset tai sitten hankalat vanhemmat. Kovin nepsy-haasteisia lapsia emme ole ottamassa, koska ei ole kokemusta sellaisesta.
Varmaan osalla vanhemmista on paljon omia ongelmia. Olen kuullut, että lasten päivämääriä voidaan unohdella taikka sitten niin, että vanhemmat päättävät mitä tukiperheessä tehdään ja puuttuvat ihan kaikkeen. Tämä vähän pelottaa, kun meillä tehdään asiat meidän tapaan ja omat lapset on kasvatettu meidän tapaan. (18 v tyttö asuu vielä kotona, on innoissaan ajatuksesta tukilapsista). Mitä sitten tehdään, jos vanhemmat on hankalia? Voiko tukisuhteen keskeyttää kesken, eikö se ole lapsille haitaksi?
Tukiperheeksikö? Neuvoja kaivataan
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625