Kohta pääsee taas Tattarassa rehtori ojentamaan hymyssä suin hymypatsasta pahimalle kiusaajalle, tämähän on Tattarassa ihan yleinen käytäntö että kovimmat kiusaajat palkitaan hymypatsaalla kevätjuhlassa. Tattarassa kun on ymmärretty KiVa koulu hieman väärin, se ei ole kiusaamisvapaa koulu vaan KIUSAA VAPAASTI koulu. Tämä toteutuu kyllä erinomaisesti ja mielestäni Tattaran koulu olisikin aihetta palkita Suomen Koulukiusaajien Ykkösmekkana. Onneksi tuo homeinen sontakuutio saa pian purkupalloa.
Kevätjuhlassa kiusaajille hymypatsasta
Anonyymi-ap
2
401
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas noin katkeroitunut vuodesta toiseen ?
- Anonyymi
Mulla olis jostain 70- luvulta patsas, voisin vaikka antaa lohdutukseksi. Oppilaathan sen keskuudestaan äänestävät, ei rehtori sitä päätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657