Kuulostaako tutulta:
Tiivistettynä Janten laki pyrkii osoittamaan, että yksilön ei tule erottautua yhteisöstä tai kuvitella olevansa jollain tapaa erilainen tai parempi kuin muut. Kaikki yhteisön normista poikkeava nähdään negatiivisessa valossa.
Omana itsenä eläminen on paitsi ihmisoikeus, myös hyvän elämän ydintä. Saattohoidossa työskentelevät kertovat, että ylivoimaisesti yleisin asia, jota kuoleva jää katumaan on se, että hän on elänyt elämänsä toisten vaatimuksia kuunnellen ja niihin vastaten, ei rehellisenä omalle itselleen.
https://www.ruovesi-lehti.fi/mielipide/kuka-sina-kuvittelet-olevasi-6.139.116562.14e7b1ec07
Kuka tämä luulee olevansa? Janten laki tiivistettynä
5
138
Vastaukset
- Anonyymi
Kuoleva katuu vain elämää jonka jätti elämättä.
Ylpeys ja leuhkuus ei korvaa elämätöntä elämää eikä materia korvaa muistoja joita ei ole.
Minulle riittää muistot kun tapasin sinut ensimmäisen kerran tanssilavalla.
Se oli enemmän kuin sata Massey Fergusonia tai kymmeniä tuhansia tilaajia Youtubessa.- Anonyymi
Kuulostako tutulta:
Kaikki yhteisön normista poikkeava nähdään negatiivisessa valossa. - Anonyymi
"Minulle riittää muistot kun tapasin sinut ensimmäisen kerran tanssilavalla.
Se oli enemmän kuin sata Massey Fergusonia tai kymmeniä tuhansia tilaajia Youtubessa."
- no ei tunnu riittävän kun täällä vingut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulle riittää muistot kun tapasin sinut ensimmäisen kerran tanssilavalla.
Se oli enemmän kuin sata Massey Fergusonia tai kymmeniä tuhansia tilaajia Youtubessa."
- no ei tunnu riittävän kun täällä vingut.Erittäin hyvin sanottu👏👏👏👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu👏👏👏👏
Kyllä👍
Ei pikkukylissä suvaita erilaisuutta. Kaikkien pitäisi olla näitä ikkunasta kyttääviä juoru-ukkoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670