Siinä meni 200 000 euroa, kun ei osata . Samalla joutuu kiusaamaan ihmisiä, että tuulivoimaloilla
että saadaan tuo raha kiinteistöveroissa takaisin. Eikö olisi tuollakin rahalla kannattanut lyhentää kunnan hirmuvelkaa, joka on Suomen suurimpia asukasta kohti.
Kyyjärven osakesijoitusten hurja lasku
9
387
Vastaukset
- Anonyymi
Normaali sijoitus toimintaa välillä mennään ylös ja välillä alas..... Ei mitää kummallista sijoitus kentällä....
- Anonyymi
Ei niin. Mutta niille jotka ei ole koskaan sijoittanut varmaan tuntuu hirveältä.
- Anonyymi
Huolissaan kannattaa olla ja tarkkana.
- Anonyymi
Sijoittaminen on ylä- ja alamäkeä.
- Anonyymi
Taashan salkun paksuus nousee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taashan salkun paksuus nousee...
Taitaa olla salkkusi maksamattomia paperilaskuja täynnä.
- Anonyymi
Hautuumaalle on tullut lisää ,poismenneitä sijoitajia.
Olisiko menossa Ylä-mäkisijoitus.!
- Anonyymi
Nyt ne taasen nousee.
- Anonyymi
Pian tuo kiinteistö-vero tuo 200.000€ takaisin.Kun aletaan veroitta myös näitä.yli 5 nelion rakennelmia kiinteistö verolla ja lisäksi Metsätilat nimetaan Pelto tilojen lisäksi joista aletaan kerätä JÄTE_maksuja keräys pisteissiin.Kuljetus-maksuineen.
Joko teidän Yksityis-tienne on nimetty ja metsäpalstaanne on saanut jo osoitteen.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634