https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011155201.html
"Yle: HK:n Sininen ja jauheliha uhkaavat loppua kaupoista
HK:n Sininen, jauheliha ja monet tuoretuotteet saattavat loppua kaupoista lähipäivinä, kertoo Yle.
Syynä on tiistaista torstaihin kestävä elintarvikealan työntekijöiden lakko."
Meneekö palstan naiset ostamaan HK-Sinistä lenkkimakkaraa, ennekuin loppuu kaupasta?
HK-Sininen uhkaa loppua
10
185
Vastaukset
- Anonyymi
hijy buub sisdwb hwatxt.syry. kaac a hyrry riau ayywu,,, hia kqky kqku Rit.ir kwky ier hööbtr hynuub buubaaujub cxiu aurö ayrraaaaa¨
- Anonyymi
Persujen ei sitten auta kuin siirtyä syömään: porkkanoita, perunoita, sipuleita, tomaatteja, nauriita, papuja sekä voita !
- Anonyymi
Ai niin voi sitä persu syödä myös lahnakalaa saadakseen suolistoonsa lapamadon mikä on persun toteemieläin.
- Anonyymi
Se on ranteet auki jos blöö loppuu.
Vilma
Täytyy käydä hamstraamassa.- Anonyymi
15:57 ei ole ehta Vilma vaan joku v-mäinen sinkku. Onko kivaa?
Ainoa blöö, mistä pidän, on Auran.
Vilma
- Anonyymi
En syö, joten en myöskään osta. En juurikaan syö jauhelihaakaan. Lihansyöjien pitää alkaa itse noita tuottamaan tai sitten alatte maksaa tuottajille kohtuullista hintaa. HK-sinisessä tosin taitaa olla niin vähän lihaa, ettei tuo taida lihapulalla selittyä. Joka tapauksessa itselleni hyvin vähän lihaa ja lihajalosteita syövänä on ihan sama löytyykö noita ja mitä maksavat.
- Anonyymi
HK sinisen syöminen lisää onnellisuutta.
- Anonyymi
Rahaa on vaan punainen kuu ei näy punaisen härjän seljästä https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011154548.html
- Anonyymi
Seihtemän lenkkiä ostin heti! Jätin pari hyllyyn, ettei ihan kaikki muut jää iliman. En ole mikään itsekäs rohmu, en todellakaan.
- Anonyymi
En ole syönnyt HK:n sinistä sitten 80 -luvun ja olen sentään helsinkiläinen. Syökää ahmien tuota ällöttävää pötkylettiä niin paljon kuin haluatte vaan älkää tulko sitten vaatimaan yhteiskunnalta terveyspalveluja kun olette ihan itse tuhonneet oman terveytenne.
Kylä näin o !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670