Iltalehden tietojen mukaan ulkopuolinen konsultti arvioi työministeri Arto Satosen (kok) kaikista heikoimmaksi ehdokkaaksi tehtävään Kelan pääjohtajan valintaprosessissa yhä mukana olevasta viidestä kärkihakijasta.
Runnooko hallitus silti "palkkioviran" Satoselle ?
Satonen (kok) sai kärkihakijoista heikoimman arvion
9
87
Vastaukset
- Anonyymi
Atro YLIVOIMAISESTI paras näistä älykääpiöistä.
Yliviikari sdp- tienasi itselleen potkut
EPÄREHELLISYYDELLÄ
- sdp -- Anonyymi
Persun provokommentti.
- Anonyymi
Lunttasi kuin Antti poika lintmanni TV tentissä!
- Anonyymi
Satonen saneraa kelan ,tekoäly digiloikkakäyttöön. Siksi ulina.
Tuhansia pihalle* puoluetoimistolaisia*! - Anonyymi
Konsultti Ylen erityisasiantuntija...joku Benita huuskonen tapainen !
- Anonyymi
Minkähänlainen "konsultti" on kyseessä ja kuka palkkasi.
- Anonyymi
Kokoomus hamuaa kaikki parhaat virat niukalla enemmistöllä, Persut tukee vaikka itse menossa pikku puolueeksi myös eduskunta vaaleissa.
- Anonyymi
Kumpa en tietäisi hallituksen saavutuksista mitään en valittaisi. Syyllinen on tiedoitusvälineet, Henk kohtaisesti olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657