MM, vastaisitko kysymykseeni, kiitos

Anonyymi-ap

Mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juuri sinulle, jotta toimisit ja pyytäisit treffeille tai kertoisit tunteistas
-hl

22

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvelen ettei näistä mm julkisesti puhu. En minäkään puhuisi. Puhutko sinä?

• Anonyymi

Käy aloittaja kysymässä kun seuraat muutenkin.

• Anonyymi

Naisten ei kannata nähdä vaivaa, Mm on tiensä valinnut jo nuorena poikasena. Se on oikein ja sitä on kunnioitettava, onko selvä😠 (Tiedoksi Hellulle: Ei auta, vaikka leipoisit Manille miten ison Rievän!🤣

• Anonyymi

Rievä levälleen ja se on menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rievä levälleen ja se on menoa.

Rievä on Tampereella yhtä "pyhä" syötävä, kuin konsanaan musta makkara!

• Anonyymi

Voi olla niinkin, että jos on oikein pieni nysä niin ei halua kokea pettymystä pettymyksen perään.
      Varsinkin sätti-irmelit ovat tulleet erittäin ronkeleiksi eivätkä varmasti tyydy vähään kun tavaraa on tarjolla jos minkä mittaista.

Metsäman tuskin on tanssilavoilla tyttöjä ollut tanssittamassa, siellä muutkin miehen ominaisuudet ratkaisevat kuin hirmuiset munat ja seiväskanget.

• Anonyymi

Todella ällöjä ikänaisia, eikö siellä kotiseuduilla ole ihan oikeita miehiä jotka kutkan reisien välistä poistavat?

• Anonyymi

Menee Prismaan ja esittää asiansa ensimmäiselle kiinnostavalle miehelle.

• Anonyymi

Mitä tuolle eukkoa tyrkyttämään. Ehtii ite jos tuntee tarvitsevansa.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Ketkä on Metsämanin parhaat ystävät? Onko Marski ja Mitsupissi?

• Anonyymi

Ne riittää hänelle ihan hyvin, en ole huomannut, että kaipaisi ketään! Jos kaipaa seuraa, autolla pääsee ihmisten ilmoille ja vaikka kaljoille tuosta vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne riittää hänelle ihan hyvin, en ole huomannut, että kaipaisi ketään! Jos kaipaa seuraa, autolla pääsee ihmisten ilmoille ja vaikka kaljoille tuosta vaan!

Joku valitti, ettei Metsäman käyttänyt Riston kaupan palveluita, mutta jos siinä olis ollut Postin palvelupiste, niin varmasti olis päkitsiä noutaessaan tehnyt kauppojakin.

• Anonyymi

Mahtoikohan elinvoimaasiamiehelle kertoo että paskalaisia on tiällä kaekki ja vittuiloovat. Kaappiaskin.

• Anonyymi

Riston kaupalla on nyt kesäkahvila. Kivan näköistä oli kun konemän kävi konelädyn kanssa kahvilla. Kiva koirakin oli isäntänä.

• Anonyymi

Kokoaan isompi
      Suuri penis ei automaattisesti takaa hyvää seksiä. Jos kuitenkin tekee mieli kokea uudenlaisia tuntemuksia makuuhuoneessa, ja haluaa yllättää kumppanin, voi seiväskangen saada tuntumaan isommalta helppojen niksien avulla. Erityisesti yksi makkarakikka on ylitse muiden.

• Anonyymi

Eikä takaa sekään jos pitäisi mennä sänkyyn miehen kanssa jota ei rakasta! Ettekö todellakaan ymmärrä sitä, että teidän olisi pitänyt puuttua hänen ongelmaansa, eli puhumattomuuteen jo kuusi vuotta sitten. Olisitte ohjeistaneet häntä toimimaan niin, että hän olisi pystynyt sanomaan edes muutaman sanan. Nyt se on myöhäistä, en pysty olemaan pelastava enkeli, koska pidän paljon ikäisestäni miehestä! En vain pidä hänestä enää, vielä yli kuusi vuotta sitten olin ihastunut häneen, mutta koska minä en selvästikäänn kiinnostanut häntä niin tunteet loppuivat. Ja on tavallista että sellaiseessa tilanteessa muut ihmiset alkavat kiinnostaa paljon enemmän! En ole mikään rohotti, joka voi käskystä muuttaa tunteitaan. Mielestäni he jotka antoivat luvan projektille, eivät ole huomioineet koko tilanteen ongelmallisuutta riittävästi! Mutta käsi ylös, kuka oikeasti jaksaisi välittää sellaisesta ihmisestä vuosien ajan, joka ei osaa näyttää tykästymistään millään tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä takaa sekään jos pitäisi mennä sänkyyn miehen kanssa jota ei rakasta! Ettekö todellakaan ymmärrä sitä, että teidän olisi pitänyt puuttua hänen ongelmaansa, eli puhumattomuuteen jo kuusi vuotta sitten. Olisitte ohjeistaneet häntä toimimaan niin, että hän olisi pystynyt sanomaan edes muutaman sanan. Nyt se on myöhäistä, en pysty olemaan pelastava enkeli, koska pidän paljon ikäisestäni miehestä! En vain pidä hänestä enää, vielä yli kuusi vuotta sitten olin ihastunut häneen, mutta koska minä en selvästikäänn kiinnostanut häntä niin tunteet loppuivat. Ja on tavallista että sellaiseessa tilanteessa muut ihmiset alkavat kiinnostaa paljon enemmän! En ole mikään rohotti, joka voi käskystä muuttaa tunteitaan. Mielestäni he jotka antoivat luvan projektille, eivät ole huomioineet koko tilanteen ongelmallisuutta riittävästi! Mutta käsi ylös, kuka oikeasti jaksaisi välittää sellaisesta ihmisestä vuosien ajan, joka ei osaa näyttää tykästymistään millään tavalla?

Valitettavasti minä en voi olla hänelle sitä koskaan, mitä hän minusta haluaa! Projektin isoin ongelma oli sen laajuus esittäjineen ja huonosti suunniteltu. Se oli olisi pitänyt hoitaa niin että minulle olisi valittu muutama ehdokas, joista olidin valinnut jatkoon kolme, joiden kanssa olisin viettänyt enemmän aikaa ja heistä valinnut lopullisen vaihtoehdon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti minä en voi olla hänelle sitä koskaan, mitä hän minusta haluaa! Projektin isoin ongelma oli sen laajuus esittäjineen ja huonosti suunniteltu. Se oli olisi pitänyt hoitaa niin että minulle olisi valittu muutama ehdokas, joista olidin valinnut jatkoon kolme, joiden kanssa olisin viettänyt enemmän aikaa ja heistä valinnut lopullisen vaihtoehdon!

Halut ovat liittyneet jo kolmen vuoden ajan tummatukkaisiin miehiin hyvin vahvasti. Olen rehellinen ja kerron tosiasiat niin kuin ne ovat!

• Anonyymi

"Mutta käsi ylös, kuka oikeasti jaksaisi välittää sellaisesta ihmisestä vuosien ajan, joka ei osaa näyttää tykästymistään millään tavalla?"

Hän osaa näyttää vain tykästymisensä itseensä, joka päivä.
      Hän ei anna kenellekään mitään mutta vaatii huomiota, kehuja, kiitoksia, tavaroita ja rahaa.
      Parisuhteessa joutuu antamaan ja luopumaan paljosta, sellaiseen ei itsekeskeinen itseensä takertunut pysty.
      Tavara ei vaadi mitään, tavaran voi hylätä heti liiterin nurkkaan kun kiinnostus loppuu.
      Kun on rahaa voi ostaa uuden tavaran ja hypätä tavaran selkään ja huutaa:
      "Tämä on hieno!"

Ihmistä ei voi hylätä aitan nurkkaan ja ottaa esille sitten kun kiinnostus uudelleen hetkeksi herää.

• Anonyymi

Naiset tietää.

• Anonyymi

Mikä on tuo makkarakikka. Voiko sininen lenkki näytellä siinä jotain roolia?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33