Kaikkonen tiesitkö sitä että keskusta oli mariinin kanssa ajamassa suomen syvälle suohon ja velka helvettiin!!
Että sillä lailla
9
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nyt velkaa on jo n. 176 Mrd.
Saas nähdä, meneekö 200 Mrd. rikki, ennenkuin tämä tuhohallitus saadaan syrjään? - Anonyymi
Tais olla valtion kirstunvartiana keskustalainen silloin.
- Anonyymi
Niin kuin oli orpo ja purija purrakin. Katsotaan kuinka heidät uudestaan valitaan - on Suomen kansa vaan niin tyhmiä.
Myös 72 muuta kansanedustajaa oli marinin hallituksessa viemässä velkahelvettiin mutta niin vain äänestettiin uudelle neljä vuotiskaudelle uudestaan viemään vielä syvempään monttuun.
Vika äänestäjistä ketkä vuodesta toiseen äänestää näitä taitamattomia öykkäreitä. Orpo vuodesta 2008 ollu eduskunnassa, millos alko velan otto? Se oli 2008 vuonna eli ei orpo osaa muuta kuin leikata kansalaisten kukkaroista ja ottaa velkaa.
Miljardeista ei puhuta mitä jaetaan suurille yrityksille joka vuosi eikä leikata. Eikä Fortumin tarvi maksaa takaisin miljardi velkaa. Päin vastoin fortumin yli johto palkittiin sadoillatuhansilla hyvin hoidetusta työstä
Äänestäjät saavat hävetä.- Anonyymi
Oletko keskustalainen vai muuten vaan tyhmä, kun et ymmärrä? Fortum maksaa taas huomenna Suomen valtiolle osinkoa yli 600 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko keskustalainen vai muuten vaan tyhmä, kun et ymmärrä? Fortum maksaa taas huomenna Suomen valtiolle osinkoa yli 600 miljoonaa euroa.
Purra (persu) tempasi velanoton ensimmäisenä vuotenaan ennätykseen 15,4 miljardia euroa. Vai oliko se vielä enemmän?
- Anonyymi
Hulluinta Kaikkosen ja Lindmanin muutenkin älyvapaassa huutelussa on se, että he olivat tekemässä lakia, jonka mukaan hyvinvointialueiden tulee kattaa alijäämät tämän vuoden loppuun. Nyt he sitten arvostelevat nykyhallitusta siitä, että se noudattaa SDP:n ja Keskustan laatimaa lakia, eikä maksa alijäämiä valtion kassasta.
Tämäkin osoittaa, ettei SDP eikä Keskusta ymmärrä taloudesta mitään, ei edes sitä, mitä ovat itse päättäneet- Anonyymi
Miten SDP ja Keskusta voisi ymmärtää taloudesta mitään, jakopuolueita molemmat
- Anonyymi
Persutrolli, etkö tiedä, että Orpon II hallitus jatkaa siitä, mihin Orpon I hallitus jäi?
OrPuSa-kolmikko heikentää mikrotaloutta kovalla vauhdilla, jotta velkaa haettaisiin lisää, vaikka lupasivat lyhentää sitä 6 mrd ensimmäisen vuoden (2023-2024) aikana.- Anonyymi
Kokoomus on eniten velkaa ottanut puolue, 118 miljardia euroa tähän mennessä
Apupuolue persujen avulla kokoomuksen velanotto tulee nousemaan tällä vauhdilla 178 miljardiin euroon nykyhallituksen aikana, ainakin. Saapa nähdä, mikä on lopullinen saldo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329