En tiedä sitä pystytkö asettumaan minun asemaani liittyen siihen, etten pystynyt tekemään töitä koska työrauhaa ei ollut! Jos pystyt niin toivoisin, että voisit lahjoittaa minulle edes jonkin verran rahaa, kauan jatkuneen huonon tilanteen takia. Jos et halua tehdä, niin ymmärrän sen. Toivon vain kaikkea hyvää elämääsi.
Vielä tämä tänne
7
225
Vastaukset
- Anonyymi
minä toivoisin myös rahallista korvausta häirinnästä. ja aitoa rakkautta. hyväksyvää rakkautta. EI VAINOAMISTA JA KAUTTA RANTAIN KERTOMISTA.
- Anonyymi
Välillä mietin sun tajunnan tasoa, jokin siinä tuntuu puutteelliselta
- Anonyymi
Kenen tajunnasta luulet olevan kyse? Niinpä. Et tiedä edes kuka tuon kirjoitti.
T. S
- Anonyymi
Et pysty siis olemaan ajattelematta minua
- Anonyymi
Niin jos miettii vaan vikaa vikaa vikaa
- Anonyymi
Täyttä feelua ja sen halusitkin kuulla
- Anonyymi
Jos pyytää taloudellista tukea toisilta niin reilua on esittäytyä ja tutustua rahan antajalle niin kuin tehdään kaikessa elämässä missä tukia annetaan. Ja tämä ei tarkoita hyväksikäyttöä rahaa vastaan, vaan rehellistä inhimillistä kanssakäymistä, missä tiedetään mistä rahat tulevat ja minne ne menevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657