Helsingin pörssi ponkaisi rajuun nousuun.
Wall Streetin pörssit reagoivat Trumpin uutiseen välittömästi ja lähtivät jyrkkään nousuun.
Keskiviikkoiltana Suomen aikaa Trump ilmoitti yllättäen lykkäävänsä jättitullien voimaantuloa 90 päiväksi muiden paitsi Kiinan osalta. Kiinan tullit Trump ilmoitti nostavansa 125 prosenttiin.
-
Yrittäjien Pentikäinen: Toivottavasti Trumpin hanurin suutelu tuo ratkaisuja.
Vaikka presidentti Donald Trump pani viimeisimmät tullien korotuksensa tilapäisesti jäihin, kauppasota ei ole ohi, Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen sanoo kommentissaan järjestön verkkosivuilla.
Pentikäinen huomauttaa, että Kiinan kanssa kauppasota jatkuu voimakkaana ja että aika näyttää, kumpi joutuu perääntymään ja miten kauppasota ratkeaa.
- Välirauha kestää näillä näkymin 90 päivää. Trump odottaa, että sen aikana maailman johtajat tulevat – kuten Trump itse sanoo – ”suutelemaan hänen takamustaan” saadakseen sopimuksia. Toivottavasti Trumpin hanurin suutelu tuo ratkaisuja, jotka rauhoittavat ja vakauttavat tilannetta ainakin EU:n ja Yhdysvaltojen välillä mutta myös laajemmin.
Euroopan pörssit hurjassa rallissa
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demarit pian luulee "nyt ei pihistellä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329