Mies määrää miten kotivaimo äänestää

Anonyymi-ap

Olen törmännyt outoon ilmiöön kun miehellä on raamatullinen kotivaimo. Kyse on äärifunfamentaaliuudestisyntyneista. Vaimo on otettu huusholliin palvelemaan miestä, synnyttämään poikia, olemaan hiljaa miehen alaisuudessa raamatullisesti. Vaimo ei saa opiskella eikä olla töissä koska oma raha antaisi vapauksia. Ystäväni on tällaisessa liitossa ja kulkee huivissa ja pitkässä hameessä. On kyllä hyvä äiti. Kun käyvät seurakunnassa nainen ei puhu. Lapsista kasvatetaan samanlaisia.

Nainen ei saa äänestää muuta kuin miehen kanssa.
samaa.

Nainen saa kyllä kulkea vapaasti kylällä. Ja saa jutella. Käynyt meil kylässä

17

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivon todella tämä on provo....

• Anonyymi

Entäs tällainen tilanne, kun kihlapari seurustelee? Pitääkö yljän antaa morsiolleen seurustelurahaa tämän elatuksen ylläpitämiseksi? Maksetaanko se viikoittain vai kuukausittain, ja kuinka paljon?

• Anonyymi

niin jos asuu jonkun kanssa yhteisessä huushollissa niin olisi outoa jos äänestää toisin , mutta jos perustelee äänensä hyvin niin voi äänestää vaikka vastapuoluetta 🤔

• Anonyymi

"mistänäitäoikeintulee"Toivon että on totta!

• Anonyymi

Ihan turhaan et sinä muijaa saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turhaan et sinä muijaa saa.

Eikä tuollainen tumpelo äänestä edes itsekkään.

• Anonyymi

Miesvaimot vasta hupaisia ovatkin.

• Anonyymi

Kyllä meillä puolisonkin kanssa on vaalisalaisuus.
      En minä edes tiedä, ketä hän on äänestänyt.

• Näinpä. Tosin joskus voi arvata aika hyvin, kun tuntee toisen.

• Anonyymi

Tuleeko ukko äänestyskoppiin. Minun ukko ei tule. En ikinä kerro ketä äänestän. Se ei kuulu puolisolle

• Anonyymi

Sama juttu. Ukko jauhaa Persuista kyllästymiseen asti. Itse äänestän Vasemmistoliittoa "salaa" ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu. Ukko jauhaa Persuista kyllästymiseen asti. Itse äänestän Vasemmistoliittoa "salaa" ;)

Tapa se on tuokin :D

Onneksi meillä ei tarvitse salaa tuollaista tehdä. Kyllä se jossain vaiheessa tulee sanottua, ketä äänesti.

• Anonyymi

Kaikessa alamainen Raamatussa takottaa että Voin määrätä Ketä vaimo äänestä. Mutta miten tarkista kun en pääse samaan kopiin.

• On tiukkaa toi luterilaisuus…🧕🏿📖✝️

• :D Ei tuo ole mitään luterilaisuutta.

• Anonyymi

Enää en suostu kotivaimoksi! Siivotkoon omat sotkunsa itse!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60