No ei nyt demarit enempää! Ymmärrän, että olette yhä Kamalan kärsimän tappion jälkipoltossa....
No ei nyt demarit enempää! Ymmärrän, että olette yhä Kamalan kärsimän tappion jälkipoltossa....
6
167
Vastaukset
- Anonyymi
Teollisuusliitto yrittää agitoida äänestämään demareita tai vassareita. Jos äkkiä pitää keksiä surkeimmat pääministerit minun elinaikanani niin ehdoton kärkisija menee Sanna Marinille, Jutta Urpilainen kakkosena. Jossei demareista löydy muuta kuin täysiä idiootteja ei kannata ihmetellä miksi homma kusee.
PS. Jätin äänestämättä- Anonyymi
Minun mielestäni paras pääministeri on ollut Joukasen Kalle, hyvä oli myös Väinö Linna.
- Anonyymi
Hyviä näkemyksiä, itse katson että kaikkien aikojen paras pääministeri on Purra, sitten tulee Katainen, Holkeri ja Stubb. Kaukana perässä Sipilä ja Huhtasaari. Käyn äänestämässä kokoomusta ja perussuomalaisia. Käy sinäkin.
- Anonyymi
Sinun ei kannata käydä äänestämässä kun et tiedä mitä pitäisi tehdä. Mutta odota seuraaviin vaaleihin jos menisi vaalitoimituksen tarkoitus ensin paremmin perille.
- Anonyymi
Totta taisin sekoittaa tähän Karmalaan, joka on ehdolla Keski-Suomessa. Ehkä sitten tosiaan seuraavissa vaaleissa käyn uurnilla.
- Anonyymi
Kamala on amerikkalinen mustapintainen ja hirvittävä ääninen naurava tylsimys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670