Ilmeisesti vihreiltä puuttuu omat aivot kokoajan viitataan vaan asiantuntioihin samaa kälätystä päivästä toiseen
Kuntavaalitentti tv
6
179
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät viittaavat oikeisiin asiantuntijoihin, persut ja kokkarit esiintyvät itse asiantuntijoina olematta sitä.
- Anonyymi
Aivan. Suomessakin yliopistot ja tutkimuslaitokset ovat sitä varten että niitä kuullaan päätöksenteossa. Orpon porukka pilkkaa heitä niin metsään mennään.
- Anonyymi
Yleensä maalaisjärjellä pärjää yhtähyvin kun ostetuilla asiantuntioilla esim joku Ollikainen ihan huuhaa ukko riittää kun osaa hyvin näytellä viisastamiestä ja vihreet kumartaa syvään
- Anonyymi
Liekkö kyseinen asiantuntija laskenut myös sen miten maapallo saastuu kun porot röyhtäilevät ja miten lie poronpierujen laita ovatko pahempia kun esim Kiinan ja Usan hiilivoimaloitten päästöt
- Anonyymi
Asiantuntijoilta joidenka tiedot ei pidä paikkaansa. Vihurit ovat NIIN yhden oikean totuuden perässä kulkijoita. Aivan kuin Natsit ja Kommarit kiihkeipinä aikoinaan.
- Anonyymi
Sinäpä sen sanoit asia on just noin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635