Tälläistä tuskaa pölhä-pohjanmaalla..
"Me haettiin hänet kotoa ja vietiin tupailtoihin. Me palveltiin, kun ajattelimme, että siitä saadaan hyvä edustaja"
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011106371.html
Kepit pettävät toisiaankin
9
170
Vastaukset
- Anonyymi
Verenperintö
- Anonyymi
Tupailloissa miehet miehiä..
- Anonyymi
Huonosti oppivat tyypin tuntemaan satojen tuntien auto- ja puhujamatkojen aikana.
"Hän kertoo järjestäneensä vaalipäällikön kanssa vuosien 2019 ja 2023 eduskuntavaalien alla Aittakummulle lähes 250 tupailtaa ja muuta tilaisuutta. Rahaa vaalityöhön kerättiin paljon."- Anonyymi
Lahkolainen ja kepuli, kaksinkertainen todennäköisyys pettämiselle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolainen ja kepuli, kaksinkertainen todennäköisyys pettämiselle .
Tupaillat ovat lestojen kontrolli seurakunnalleen. Setämiehet toimivat johtajina ja muut saavat äänestää, jos näyttävät numoeron olevan oikean.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupaillat ovat lestojen kontrolli seurakunnalleen. Setämiehet toimivat johtajina ja muut saavat äänestää, jos näyttävät numoeron olevan oikean.
Miehet miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet miehiä
Huomenta MunakarvaVANHUS! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Se on yllättävää, miten moni lesta ei ole pohjimmiltaan hetero..
- Anonyymi
De facto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329